Ağlamak da bir zevktir. -Ovidius |
|
||||||||||
|
AşK, yalnızlığa susar bir gece... Kırık kalbini yerleştirip gümüş bir kutuya firar eder yamalı sevdalardan.Ona kendisini hatırlatmayacak bir yer düşler otogara giderken... Düşüncelere dalmışken, yan koltuktaki genç kızın telefon konuşmasına kulak misafiri olur: " Beni hiç bırakma, AşKIM..." Tanıdık bir hüzün kaplar içini AşK'IN, kalbi çırpınır çıkmak için saklandığı kutudan, o kadar yorgundur ki karşı koyamaz AşK' ın gücüne, durulur... Otogarda inip yürümeye başlar AşK... Yolda okumak için gazete alırken, bir köşe yazısının başlığına takılır gözü: "AşK, nerede? " Beyninden vurulmuşa döner AşK, gümüş kutusunu bastırıp göğsüne, yumup gözünü kalabalığa karışır. .. Kalp ritmi eski haline dönünce açar gözünü, annesinin elinden tutan beş-altı yaşlarındaki bir kız çocuğunun o hiçbir kötülüğün farkında olmayan bakışında bulur kendini... Sonra, güçlükle yürüyebilen yetmişinde bir teyzenin, kutusunu taşımaya yardım eden ele hayır duasında... Ve kitapçıdaki radyodan Feridun Düzağaç' ın sesi yükselir:" Buralardan gitme..." Gümüş kutusunu açar AşK ve kaburga kemiğinin altına yerleştirir kan revan kalbini... Gözyaşıyla ıslanan dudakları aralanır tebessümle: "AşK her yerde: karşıdaki küçük kız çocuğunun masumiyetinde, yetmişindeki teyzenin hayır duasında, radyodan yükselen şarkının her notasında, gümüş kutusunu elinden bırakamayan herkeste AşK... AşK, hiç gitmedi ki...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © EceM AynA(Sen git,ben toplarım kalanları...), 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |