..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
En bilge insanlar bile arasıra bir iki zırvadan hoşlanırlar. -Roald Dahl
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Öykü > Yeraltı > Uğur Can




2 Mayıs 2007
Boşlukta  
Uğur Can
Önce ışıkları söndürdüm. Salona geçtim. İçersi karanlıktı. Camdan sızan ışık hüzmeleri dikdörtgenler oluşturuyordu duvarda. İlerliyor belirsizleşip kayboluyor. Arabalar gelip geçiyor caddede. ...


:BJAA:
Önce ışıkları söndürdüm. Salona geçtim. İçersi karanlıktı. Camdan sızan ışık hüzmeleri dikdörtgenler oluşturuyordu duvarda. İlerliyor belirsizleşip kayboluyor. Arabalar gelip geçiyor caddede. Akıcı bir dilden yoksun olduğum için tuvalette oturup dişlerimi gıcırdatıyordum. Kafam kaşınıyordu ama duş almaya üşendim ve evi adım adım dolaşmayı yeğledim. Evde kaldırım yol ayrımı olmadığından özgürce dolaşabiliyordum. Okul bitince bir boşlukta kalıyorsun. Ben de orta yoldan yürüdüm. Ne gelen var ne geçen. Allahın günü yürüyorum boşlukta. Ağzımı oyalasın diye bir sakız attım ağzıma. Gözlerimi kırpıştırdım. Saçlarımı kestirmeyi düşünüyordum. Böylece kafamın çabuk kaşınması da bitecek veya azalacaktı. Ama henüz karar vermemiştim. Bulunduğum boşluk da böyle bir şey zaten. Karar yok, boşluk var. Yürürken ayağım kaydı ve yere yapıştım mutfakta. Bir saat kadar öyle kaldım, sonra hareket etmeyi unutmayayım diye ayaklandım. Sakızı çöpe yolladım, bir iki ceviz attım ağzıma. Gözümün önündeki perdeleri görebilseydim, herhalde ayıklamaktan yorgun düşer uyuyakalırdım. Hala kan dolaşıyordu damarlarımda, yaşıyordum. Odaya girdim ve yatağın kenarına oturdum. Tırnaklarım uzamıştı ama şimdi kesmek istemiyordu canım. Yatağa uzanıp belirsizliği düşündüm bir süre.



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın yeraltı kümesinde bulunan diğer yazıları...
Mezarlıkta
Kaldırım Taşları
Toz Bulutu Arasından
Son Çıkmaz

Yazarın öykü ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Ben Bir Otobüsüm
Gri Dalgalar
Akşam Yemeği

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Biraz Kazı İşlemi [Şiir]
Santa Klaus [Şiir]
Parçalanışım [Şiir]
Haftalık Falınız [Şiir]
Sonsuz Bekleyiş [Şiir]
Son Çagrılarımda [Şiir]


Uğur Can kimdir?

yeni öyküler geliyor. belki.


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Uğur Can, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.