..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Materyalist bir dünyada yaşıyoruz, ve ben de materyalist bir kızım -Madonna
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Öykü > Deneysel > Asuman Dölek




27 Nisan 2007
Varoluş Anksiyetesi  
Asuman Dölek
Biliyor musun seni kendi yerime koyup kendi sorunlarımı çözmeye çalışmaktan da bıktım artık. Senin bana ne kadar uzak bir kendinin olduğunu düşünsen de bana o kadar yakınsın ki..


:BEGG:

Kaskatı kesildim birden! Nedeni bilinmez ama soğuktan olsa gerek…Isınma ihtiyacı duydum, kendimi sarıp sarmaladım. Sobasız bir evde olduğumu bile bile soba aradım hem de evin her köşesinde….

Kapıları kapattım ısınayım diye, faydası olmadı..Kapattıkça üşüdüm aksine…Nedenini bulmak zor olmadı, oda ısım, meğer içeriyi değil dışarıyı ısıtıyormuş ..Amaç ısınmak değil mi, (başka her şey yalandı hani) açtım kapılarımın hepsini.

Oturdum odanın ortasına, ısınmaya oturdum. Sıcaklık gelmeye başladı ara ara odamın soğukluğunu, ara ara da dışarının sıcaklığını hissediyordum. Bir soğuk, bir sıcak…Tıpkı bahar gibi, nefret ve sevgi gibi, ya da iyi döşenmemiş bir kombiyle duş almak gibi,tıpkı kafa karışıklığı gibi..sen gibi yada diğerleri gibi.. varoluşun koşulu gibi…

Hoşuma da gitmeye başladı nedense bu ılıman sentez.. Ben böyle düşünürken bu zıt ısılar çoktan aşık olmuşlar ve birleşmişler birbirlerine.

O da ne? Isıların zıtlığı çakıştıkça büyüyorlardı. Birleşmeye başlamışlardı birleştikçe oluşuyor ve oluşturuyorlardı. Artık ne sıcaktılar ne de soğuk..

Sanki nadide sentezler oluşturuyorlardı, tıpkı kendilerini var ettikleri gibi..



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Yazarın öykü ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Omuzun Dili


Asuman Dölek kimdir?

Tasarımcıdır esasen, idealleri yüzünden, işsiz boşgezenin boş kalfasıdır şu aralar. . Hadi hayırlısı. .

Etkilendiği Yazarlar:
Hepsi, etkiliyor beni, iyi ya da kötü.


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Asuman Dölek, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.