..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Cumhuriyet fikir serbestliği taraftarıdır. Samimi ve meşru olmak şartıyla her fikre saygı duyarız. -Atatürk
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Sevgi ve Aşk > İlkay Kaya




26 Nisan 2007
Bugün  
İlkay Kaya
Kalbinde coşku parçacıklarının huzur verdiği sevginin seni sıcacık tuttuğunu fark ettiğin bir gün…


:AGFB:
   Bugün…

Bugün içindeki heyecanın daha farklı olduğu, hayata sarılışının biraz daha sımsıkı olduğu, gözlerinin etrafa daha anlamlı baktığı, gözbebeklerinin daha çok güldüğü, ve güneşi rakip almışçasına yaşadığın güzel bir gün …

Her şeyden öte tüm güzellikleri görmek için adım attığın o ilk günün yıldönümü..

Bu kocaman dünyada asla yalnız kalmayacağını bir kez daha anladığın gün..

Mutlu olmak için yetecek en büyük sebebindir bugün.

Kalbinde coşku parçacıklarının huzur verdiği sevginin seni sıcacık tuttuğunu fark ettiğin bir gün…

Varsa dertlerin hepsini bir kenara itelediğin gün. Ve yine varsa dertlerin diğer günlerde de hepsinin üstesinden gelirken arkanda sana destek olacakların varlığını bir kez daha anladığın gün…

Attığın kahkahalara eşlik edecekleri, üzüldüğün anlarda hüznünü paylaşacakları bir kez daha fark ettiğin gün…

Bugün tüm kuşların senin için ötüştüğünü, senin için binbir melodiyi şakıdıklarını hissettiğin bir gün…Tüm çiçeklerin bir kez daha, bu sefer her zamankinden daha fazla güzel koktuğunu hissettiğin gün…

Geçmişte yaşadığın günlerin şimdi ne kadar güzel bir anı olduğunu anladığın gün.. Ve gelecekteki günlerinin daha da güzel olacağını hissedebildiğin gün..

İçinde yaşama sevincinin doruğa çıktığı gün..

Varoluşunun en büyük sevincini yaşadığın gün.. .

Ne kadar eşsiz olduğunun ne kadar özel olduğunun bir kez daha sana ifade edildiği bir gün..

Bütün dileklerin senin için tutulduğu gün…

Bugün Senin günün….

Senin Doğum günün…

En güzel günün kutlu olsun..

Nice mutlu yaşlara, nice güzel hatıra olacak anlara…


.Eleştiriler & Yorumlar

:: SEVGİ VE MUTLULUK
Gönderen: Mehmet Şahin / İçel(Mersin)/Türk ve Caicos Adaları
2 Mayıs 2007
Sayın İLKAY KAYA, Güzel bir konu işlemişsiniz. Yaşam için engerekli moral buluyor, yazınızı okuyan. SEVMEK, DUNYANIN HER GÜN YENİDEN VAR OLMASIDIR.




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


İlkay Kaya kimdir?

Edebiyata her daim ilgim olmuştur. Sadece okumakla kalmak istemediğimi düşündüğümden aynı zamanda yazmak da istedim.

Etkilendiği Yazarlar:
Mehmet Aslantuğ'un duruşundan etkileniyorum. Bir rolü kusursuz canlandırışı beni etkilemiştir her zaman.


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © İlkay Kaya, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.