"Anka kuşu gibi yalnızlığı adet edin! Öyle hareket et ki, adın daima dillerde dolaşsın ama seni görmek olanaksız olsun." -Fuzuli, Leyla ile Mecnun |
|
||||||||||
|
Maviyi çok seviyorum,seni de… Zifiri karanlık dünlerden sonra, Yepyeni bir ben yarattın bende. Eskiden arta kalan ne varsa içime sindirdiğim, Bir çırpıda siliverdin yüreğimden. Ben en çok seni sevmiştim,tabii maviyi de… Başucumda duran korkularımı sıradanlaştıran ellerini,gözlerini… Ve kim bilir kaç sevgiyi sığdırdığın yüreğini. Sen yarınlada şarkılarım,şarkılarda yarınlarımdın. Artık yarınlar ükütüyor beni. Gözlerime kan oturuyor,yüreğim bıçak sırtında… Yüreğini yaşatıyorum yüreğimde, Bir dizi acı saklıyorum sana tattırmak için. El değmemiş baharlar,izi sürülmemiş yollar, Ve bedeli olmayan mutluluklar… Yolculuyorum gözyaşlarımı, Hani sen ağlamamı istemezdin ya bir zamanlar. Maviyi çok seviyorum,seni de… Dizlerimi kanatan bu patikayı da… Artık kedini inatla gizlemeyen baharı da… Ben yalnızım şu yeryüzünde,yapayalnız. Hata mı yaptım bir yerlede? Ne kadar çabuk askıya alındı verilen sözler,vaatler… Cehennemi yaşıyorum ellerinsiz, Kolay değil geceleri tüketmek sensiz. Sen başka yerde,ben başka yerde… Sensizlik ne dayanılmaz işkenceymiş böyle. Sırtımı dönüp çaresizliğe, Bin bir ümitle seni bekliyorum. İçime çöreklenen hasretinle baş edemiyorum. Sesin yankılanıyor bomboş odada, Bir bulup,bir kaybediyorum seni. Nedir bu yakan göz bebeklerimi? Yokluğun zehir ediyor bana gecelerimi. Mavi bahane;ben yalnız seni seviyorum,seni…
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Hasibe Gezgin, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |