Uygarlık, gereksiz gereksinimlerin, sonsuz sayıda artmasıdır -Mark Twain |
|
||||||||||
|
Sanirim üç beþ yalnizlikti Hayatimiza esdeger biçilenler, Belki de denilen gibi Dört yalnizlik bir dogruyu götürüyor Ve elimizde yalnizca Yalnizligimizla yanlislarimiz kaliyordu Farkina varmak ne kadar erkense O kadar gecti, Gecen her dakika Bize ömrumuzden geride kalanin Hep daha az oldugunu hatirlatiyordu Mesela sevemeyecegimiz ufakliklar, Yaraliyordu bizi dogmayacak torunlar. Kor gibi ic yakan, yurek daglayan Varolmayan evlatti Varolmayan sevgiliydi Bir nefesin varligina muhtac olmakti aslinda. Umut etmeyi de birakmistik zaten Uzun zamanlar önce, nedensiz Her gece Baska bir karanliga soyunurdu, Bizse o geceyi giydirmeye calisirdik, Ya hatirladigimiz hatiralarla Yada birkac damla gözyasiyla Ve Sonra, Elimizde hicbirseyin olmadigini hatirlayip Biraz daha aglamak icin bahaneler urtetirdik Hayatimizdan cekip gidenlere de aglardik, Cekip gittiklerimize de Hep yanlislar gelirdi aklimiza Ve paylasilamayan yalnizliklar Mutlu hic olmamis gibiydik Yada her mutlulugu golgeleyecek Ya bir aci ya bir keder hep varolmustu Belkide gunlerce kendimizi bir odaya kitleyip Ictigimiz sigaranin, sarabin etkisiyle Mutluluklari hep unutur olmustuk, Yada zaman asimina ugramislardi O kisacik zaman dilimleri Hep uzun olmasini istedigimiz Ama kisacik suren sevinc dakikalari Sahi neden hep kisa suren mutluluklardi da Uzun surenler acilardi? Yoksa hayatimiz Hep uzun soluklu acilarla Yalnizliklarla doluydu da aslinda Hic mutlu olmamismiydik? Kimbilir belkide körduk biz Mutluluk önumuzden gecip giderken Biz kederlerle bogusmaya hevesliydik yada Yalnizliklarimiza kilif dikmekle mesgulduk Ve icimizde de hep torun sevemeyecegimiz korkusu…
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Begum Sultan, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |