"Ne elbiseler gördüm, içinde adam yok, ne adamlar gördüm sırtında elbise yok." -Mevlana |
|
||||||||||
|
Altında koca bir taş ,kapkara..Otur der gibi bir kenarı, baharda yosun tutar diğeri.. Her suçumdan sonra , o çınar ve o taş var. Izdırabım yalnız olmazdı.Hep o mabed.. hep ora.. hep aynı manzara... yosunlardan yastık yapar , bir de cebimde kuru üzüm kilerden çaldıgım, ayaklar yere ulaşmadan bir sunağa kurban koyar gibi gövdemi , hiç bulamazlar derdim beni burada. Oysa hep buldular, çınar suçumu çiğnerken ben üzümü... Susmayı öğretti çınar , sen meydan okumayı... KOlumda çekişler var çelimsiz bedenimin sarsılışı.Hep yere baktım çekerlerken , hiç bakmadım yukarı... bu bendeki koruma çabası çınarı... Bir solo söyler ben arkada anam önde sürüklenirken. Öyle içli... Öyle hazin... Dalları yere ulaşmaya inat... bakakalır... ardımdan sesi biraz hayır , biraz bedduadır... Şİmdi kendimin yargıcıyım Çınar yok.Suçlu ilan ediyorum kendimi , kalem kırıyorum.Sürgün ediyorum bu dünyaya kendimi geçmişten.yoksa Adem'in cezasını mı cektiriyor bana yüregim. Biz kopartmadık meyveyi dalından , nedir bu hicran, bu çınarın acısı. Yok yok senin yalnızlıgının benim fazlalığımın sancısı... Yanına gelsin öksüz çocukluğum... ve ay-az düşmüş gecede yetim ayrılığım. Çekiç hükmetmesin demire, yakalım gemileri. bizde yanalım.. Masallar senin olsun , yaramaz tenin benim...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Zülüf Yılmaz, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |