Hala çevrende bulabileceğin güzellikleri bir düşün ve mutlu ol. -Anne Frank |
|
||||||||||
|
Keşke mümkün olsa da yüzlerimiz kızarmadan, gönüllerimiz kararmadan, umutsuzluk aklımızı beyaza götürmeden bir şeyleri yapmaktan vazgeçebilsek. Tamam geleceği görsek demiyorum, istediğim GELECEĞİ HATIRLAMAK... Ne kadar güzel olurdu, kim bilir kaçı ipten dönerdi, kim bilir kaçı kalbini kilitlerdi, kim bilir kaçı yağmura bir şemsiye açardı...Kim bilir? Belki ben bilirdim ama hatırladığım sadece geçmiş... Düşünüyorum da geleceği hatırlasak, çoğu şarkı yalan olsa da bir o yerini korurdu ’Hatasız Kul Olmaz’ ne kadar özen göstersek de, gözlerimizde -0.5 ince hayat azami dikkat gözlükleri- de olsa yine o şarkı özetlerdi insanlığı.... Olsun belki bir çare olurdu, en azından bize şöyle bir iyiliği olurdu; Para toplamışım ve gidip bir hastanede lazer ile gözlerimizin hayal noktalarını aldırıp, -0.5 ince hayat azami dikkat- gözlüklerini takmaktan kurtulmuşum... Belki ölmeyiz de, ne diyorsunuz kim yarın o tır’ın önüne atlar ki... Tabi ki imkansızdan bahsediyorum, ama hayal etmekte güzel. Ne kadar hayal olsa da insan istiyor, hep tek düze gitmiyor bu yaşamak dediğimiz şey... Kim istemez ki ‘gelecek Pazar Antalya’daydım, hava öyle güzeldi ki önümüzde ki yaz bile bu kadar sıcak bir hava görmedim’ demeyi... Son yazdığım cümleye göz attım da bir zaman uyuşmazlığı var. Geleceği, geçmiş gibi yazmak bile zor, hatta yazılmıyor şu kör olası gelecek... Neden bu kadar karamsar bir tablo çizdiğim hakkında bir fikrim yok, bana ‘gelecek’ demek sadece ‘annem bize gelecek, sevdiğim gelecek vs’ gibi cümlelerde sözlüğümde ki o mutlu anlamı çağrıştırıyor... Sanmayın ki geleceği hatırlayıp yazıyorum bunları, sadece kahinlik hoşuma gidiyor, ne kadar tutar o ayrı ama şöyle söyleyeyim Size; Evet sen gözlüklü olan, geleceğin parlak Üzgünüm sarışın o çocukla evlenmek sadece bir hayal, çünkü o bir rahip olacak Doğru duydun maviş baban sana istediğin çantayı almayacak Ooo esmer, tebrik ederim...Oscar’ı hak etmiştin zaten, Ve ben. evet ben! o kız bana göz kırpmayacak, peki demeyecek... Artık ne kadar doğru bilmiyorum, göreceğiz. Ama aranızda geleceği hatırlayan varsa bir bakabilir mi Öss de kaçıncıyım...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Emre Murat Alkaç, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |