Işık verirseniz, karanlık kendiliğinden yitecektir. -Erasmus |
|
||||||||||
|
Siyah bir perdeydi önceleri..Karanlıktı,bir o kadar bilinmezlerle doluydu.. Ya her şeyi göze alıp girecektim içine, kaybolmaktan bir an bile tereddüt etmeyecektim ya da dışarıdan bakacak hatta kaçacaktım hızla. Korkuyordum hem de çok.. Biliyordum ki artık bir şansım yok, tek bir şansım bile yok. Henüz yeni kabuk bağlamış yaralarımın bir daha deşilmesine dayanamazdım. Öncekilerin izlerini üstümde bir ölü bedeni gibi taşırken bir de senin ağırlığını kaldıramazdım. Kimseden sevilmeyi bekleyemezdim,sevemezdim bile kimseyi.. Her şey öylesine sihirle doluydu ki.. Bir anda sarıldım sana yine bir anlık kararla. Belki de dedim kendi kendime yaşamayı bilmek için önce ölmek gerek.Gözlerime baktığında güneş doğardı. Hep o gözlerle uyanmak istedim, gözbebeklerinin güzelliğinde mutlu olmayı diledim. Gerçek olmalıydı, aniden bir rüyadan uynaırcasına canım yanmamalıydı. Şimdi bakıyorum da gerçekti ama sonsuz değildi. Belki de somutluğunun kaynağıydı yok oluşu. Ruhumun acısıyla yetinmeyerek tırnaklarımı etime geçirip kanattığımda, hıçkırıklarım duyulmasın diye dudağımı ısırdığımda hep seni aradım. Defalarca yalvardım.Yanımda olabilirdin..Bu cümle hep aklımın bir köşesinde kaldı, her seferinde o kapalı kutunun kapağını tekrar kaldırdım sana anlatmak istediklerimi söyleyemediğimde. İnançsızdım: çocukluğa, sevgiye, saygıya, şefkate, güvene..İnandır istedim, inandırabilirdin. Ben böylesine yaşlanmış olmasaydım sen bu kadar uzakta olmasaydın biz bir bütün olabilirdik. Geç kalmayabilirdik sonunda mutlu olabilirdik. Ne inançsızlığım değişti ne hayatım ne sen ne dün ne bugün. Ya yarın? Anladım ki dünü olmayanların yarını da olamazmış.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © demokles, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |