Sevginin ölçüsü ölçüsüz sevmektir. -Spinoza |
|
||||||||||
|
duyduğum ses "gıcırtıııı" dedim gıcırmasana kapı dedi gıcırırım işim bu suyuna gitmezim benimdir bu hayatımdır bu kofti fırıldak çıkar olurum gıcırtısından bitmezimdir, başlarımdır bu. deli saçması gidişat safran rengim gezinirim öyle evde bir ben, bir de deli dengim "çıt!" "kıt!" "zıt" ses olur dolapların kıpırtıları oturur önüme başım ayaklarım camları açar zindelik akar bulduğumdan o kulp, bu kulp. gözlerim olur zıvanası hüptirik uçar tek yudumda gelir herşey yerliyerine döner realiteye bendeniz sonra kalkar içimden biri yürür öyle bardağa doğru geveze olur artık ambiyans ufak tefek rutüşlar vardır mum ve deodorant somun ve kepek gelgit yapar sürtünür yüzüm nefesi ensemdeyken pertliğin sonra birde serilmiştir iki çift gözüm içindeyken onca sertliğin derin derin düşünür olur karamsar bişeyleri sırtıma akan derim hoşlanmaz, ben hoşlanırım. kifayet arar yokluk onca sürtünme içinde konuşmaya açılır ağzım a der, b der, c diyemez. soprano gibidir gizlisi saklısı açar ağzını beş karış duyarsın tam kulak zarının dibinde. sonra geri dönerim gıcırdamaya yatırırım kendimi yatağıma ve gözlerim kapanır benden habersiz uyur öylece.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Emin, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |