Doğallık sahip olunan değil, kazanılması gereken bir erdemdir.
-Cervantes |
|
||||||||||
|
böyle buyurdu kibirli İngiliz ah! Quemeda ! Antilllerin saklı bahçesi ,asırlık giz alelacele yanarken saçların eteklerinde oynaşan yakamozları oğullarını koruyamadın. Her şey arsız bir yangınla başladı Antillerde Ellerinde süngüleriyle Mumya yüzlü adamlar Bulvarlarında yürür gibi geldiler. Antillerin üryan çocukları Şeker kamışı yüzünden öldüler. Yitik bir hikayedir özgürlük bilirsiniz Boşlukta dolanıp durur hayli vakittir. Su dağıtıcısı jose dolares Quemeda’nın alın yazısı Ellerin var ya ellerin Sadakatin kana kana su içtiği yerdir. Uygarlık beyazlarındır Böyle buyurdu kibirli İngiliz Yoldaşların jose dolares Şeker kamışı tarlalarında Diri diri ateşle çevrildiler Zorlu bir dağ geçidinde Sırtından çekip seni de devirdiler. Antillerin kanayan yarası ah Quemeda Nasıl kıydın yoldaşlarına ! Nasıl sıktın kurşunları çocuklarına ! Süngülerle çevrili sıcak bir kumsal öğlesinde -dalgalar şahittir – Jose Dolares’i darağacına çektiler. Antillerin üryan çocukları Oradaydınız suskun ve dilsiz Uygarlık beyazlarındır Böyle buyurdu kibirli İngiliz. 18.11.2005 a.e.coşkun.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Ali Ekber COŞKUN, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |