İnsan kendini bilmeli. Gerçeği keşfetmeye yaramasa da, yaşamayı öğretiyor. Ve bundan daha güzel birşey yok. -Pascal |
|
||||||||||
|
YAZIQ ÖLMƏYƏNLƏR Canım yaman qurtarıb əzablı bir diqqətlə qaynar qazana bənzəyən xəbərlərə baxmaqdan. Bu can deyilən qara daşı Qarabağdan İraqa, Fələstinə darmaqdan. Nə yaxşı ki, ölmüşəm... Nə vaxtdı ki, görmürəm dahi deyilən diplomatın övladının başına tumar çəkən əliylə atom düyməsini basmağını. Hüququ kilimə dönüb ayaqlar altda qalan yazıq insanların mağmın-mağmın susmağını. Beynəlxalq təşkilatların gündəlik qəbul etdiyi qərarları dinşəyə-dinşəyə çörək pulu tapmayan bir naümid atanın tüpürüb hər şeyə özünü asmağını. Nə yaxşı ki, ölmüşəm... Nə vaxtdı ki, görmürəm İnsan dərdi çəkə-çəkə infakt olanların ucuz həkim gəzməyini. Yer üstündə dalaşan yazıq dilənçilərin rəsmi kağızlar üstə yağın-balın içində rahat-rahat üzməyini. Nimdaş paltar içində küçələrdə dilənən şəhid balasının gündə bir maşın minən fərari övladını həsəd-həsəd süzməyini. Nə yaxşı ki, ölmüşəm... Nə yaxşı ki, görmürəm əqidədən dəm vurub “dönməzlik” sözünü əlində bayraq tutub gündə bir partiya dəyişənləri. Millətin dərdini kənara atıb deputat donunda söyüşənləri, “Vətəni qorumaq borcumuzdur”-deyib oğlunu beşikdə gizləyənləri daha nələri... daha nələri... Guya imana gəlib,insafa gəlməyənləri, Nə yaxşı ki, ölmüşəm. Yazıq ölməyənlər. Yazıq ölməyənlər.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Celil Yurdseven, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |