Gençliğinde müzik öğrenen, felsefeyi daha iyi anlar. -Platon |
|
||||||||||
|
Peynir ekmek yedin mi? Büyüyüp, cocuklugunu hatirladiginda Neydim, ne olacagim dedin mi? Sen benim gibi hic Sefillik icinde büyüdün mü? Sen salincakli parklarda Arkadaslarinla, Balon ucurtma, ucururken Sen parali oyuncaklarla Güle eglene, oynarken Bense tozlu sokaklarda " YOKLUGU " oynardim... Sen Ege'in lüks sehirlerinde Zevk sefâ, icinde El bebek, gül bebek büyürken Sen bugün giydigini Yarin giymezken Sen agiz tadinla, dondurmani yerken Bense pejmürde halimle ORDU'da Köprübasi'nda Simit satar, ayakkabi boyardim... Simdi soruyorum sana? Sen köyümün yamaclarinda Sabahin erken saatlerinde Ciselerin altinda Isirganlarin, dikenlerin arasinda Beline pestanbal baglayip Cotanak dolu dallara sarilip Benimle yan yana Findik toplayabilir misin?... Sen hem sirasi gelince Canin birseyler cektigi zaman Misir ekmegiyle ayran Ya da, pancar corbasi, isirgan corbasi Bilemedin, melocan kavurmasi Yiyebilir misin? Sen hem melocan nedir bilir misin? Ben köyümde ki topragin Bahcemde ki yesilliklerin Güllerin, karanfillerin Oysa sen, Fransiz parfümlerin Kokusunu seversin... ...Ve sen benimle yasarken bile Yine o lüks hayatini özlersin. Onun icin bu sevda Bir Film gibi, burada bitsin...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Hasan Sami EMIROGLU, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |