Herkesin derdi başka. -Orhan Veli |
|
||||||||||
|
ince belli aşklardan geçiyoruz yok sayarak iklimleri bir başka mevsime bedelleniyoruz… bir parça aşktan öteye geçmiyor tutkumuz yok ederek arzuyu eski bir sevgiliye kızıyoruz. teğet geçen aşklardan tıkanıyor damarlarımız görmeden içi olmayacak sevdalara tasalanıyoruz nabzımız hızlanıyor korkularımızdan bir adı ezberlemeye varmıyor dilimiz baştan aşağı ıslanıyoruz yağmazken yağmurlar, hani… kırmızılar dökülürken ardımızdan bir mavinin kamburunda nefes almaya çalışıyoruz.. yok oluyoruz sonrasında fark etmeden kendimizi anlık bir nefesle dirilirken biz kaçıncı cinayettir işlenen , bilmeden sözler kalıyor sonrasında geriye tek tanık affetmeye başka bir ikileme… baştan aşağı kokuyoruz, yabancı tenlerden sıyrılıp beş para etmiyor kızgınlıklarımız… ikili şehirlerde enkaz yığınları yarınlara gözü açık gidiyoruz. yarı kapalı kapılar arkasında fısıldaşan eski aşklarımıza inat susuyoruz ne büyük yanılgı, geç kalmış farkındalık… hani yaz geliyor ya haziran… temmuz… ağustos… güneşsiz bir eylüle yol alıyoruz , aynı… bir anlık hafızasızlıktır olsa olsa masal olmuş yok olmuş tüm romanlar , son uykular yarım kalmış olmamış eksik şiir, bitmeden sayfalar baştan aşağı hayat sonrasında…
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © ebru suda, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |