Umutsuzluğa düşmeyin. -Charlie Chaplin |
|
||||||||||
|
gelir dalgalar sallanırsın.. Kaptansan kendi yolunu belirlersin.. ama başka biri kaptansa sürüklenirsin hep biryerlere.. YeLkenlerin sağlamsa batmazsın..fakat hiç hesapta yokken çıkarsa bir engeL önüne ne yelken kalır ne gemi.. Hikayen biter biranda.. Benim hikayem ne şekil alacak bilmiyorum nolacagim? Nolacagiz? Yine farkli bir denizdeyim..Aslinda denizler hep ayni gozukur.. Ama koylari farklidir.. Bunu farketmek gerekir.. guzelligini de çirkinligini de bunda anlarsin.. Koya gelmek icin denizleri asmak gerekir..dalgalanirsin durulursun yagmur yagar saklanirsin guneş acar cikarsin ortaya.. hep bir zor yani vardir.. aLi$mak gerekir.. alisincaya kadar zaman.. ya alisirsin ya miden bulanir terkedersin gemiyi rotasiz bir kaptansindir aslinda.. nereye gidecegini bilmeyen..oluruna birakirsin nereye giderse gemi oryaa gidersin.bazen korkarsin gitmek istemezsin hicbiyere..durup kaybolmak istersin mavi sularda..mavi suLar yolunu gosterir sana tipki senin kalbin gibi denizin kalbidir mavi sular! Ama hep bir huzur vardir icinde.. Mavinin huzuru..Okyanuslarin ortasi nda kalinca anlarsin bunu.. Yalniz kalinca kendini anladigin gibi! Çok yonludur hikayeler. her hikaye bir hayattir aslinda.. Kendin belirlersin yolculuga kiminle cikacagini.. ya yolda kalirsin, ya karaya varirsin..Yada korkup hic cikmazsin yolculuga.. Tehlikelidir deniz.. Bazen icine ceker seni..Bir kopek baligi gelir kararir dunyan..Şansdir bazen.. bazense dipsiz bir kuyu.. Bogulursun derinlerde.. Ama yinede guzeldir! Her bakisda bir guven verir hep..Hikayelerinde sonu vardir.. Mutlu son olmasi muhtemeldir genelde! her yolculugun bir sonu oldugu gibi..O yada bu sekilde.. Olanaklar el verdigi surece.Kalbin yettigi surede!
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Bedish, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |