Deney, herkesin hatalarına verdiği addır. -Oscar Wilde |
|
||||||||||
|
bir kurgunun iki öykücüsü gibi yer ve zamanın gurbetinde nehirler durdurmaya çalışırdık hayatın akıntısında orta yerden sınırlara sürüklenmemek için birbirimize tutunurduk.bir gün öyle bir bıraktık ki bu davayı,sınırlara daha bir yaklaştık istemeye istemeye. kanırtarak kendimizi ve birbirimizi sürüldük magazinsel sohbetlere.giysiler konuştuk,giysiler konuşturduk. dilimize yalan sürülmüştü bir kez.tadını sevdiğimiz her günaha böylesine sadık kalamamışken,vicdan bükmüşken haksızlıklara,en körpe umutları sattık yalana. eylemlerimiz duvarda kaldı,boyalarımız yüzlerimizde. savrulduğumuz,dağıldığımız,söz söz çözüldüğümüz aşikarken birbirimizden sakladığımız,sakındığımızdan çok daha fazlası mı? pusunun siperine yatılmıyor başımızı kaldırmamız gerek.inanca dokunaklı değil de ince imanları çekmeliyiz sineye.acıyarak,acıtarak nereye kadar tutabiliriz özgürlük kuşunun kanadını? kendimi,seni,halet-i ruhiyesini bende bulanları,bulduklarımı bu mahrumiyetle ne kadar oyalayabilirim? yoksunsam esir değilim sahip değilsem köle de değilim karartılan,içine oyundan duvarlar örülü zindanlara kapatılsaydım sana sitem büyütmezdim.şimdi sen;kendimi bana bağlatıp kafamı aklımla patlatmamı istiyorsun. çok mu cüretkar görünüyorum? sen böylesi cesaret büyütecek kadar zekanın sınırlarına hakim misin? kaldı. geride yine de şakıyan,bundan gocunmayan ve erinmeyen bülbül yürekler kaldı. yitti... goncası dikenini kanatan nice aşk yitti bülbülün melankolisiyle adı konmamış iki hikayeci ,kurguyu anlatmaktan sıkıldığında,kendisini mi anlatır? seni yazandan bağımsız kalabildiğin kadar suça dönersin yüzünü. nehirlere karşı koymaya çalışırken hiç aklına geldi mi yel değirmenleri? gör ne kadar ustaca büyülemişiz okurları gör işte! hikayemin sakini bize komşu değil yoldaştır.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Özgül BAŞAR, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |