Bilge kişi her şeye şaşan kişidir. -Andre Gide |
|
||||||||||
|
Sen hiç günün doğuşunu kan çanağı gözlerle bekledin mi Avuçlarında kanayan yaralarınla Ya da sigara söndürdün mü yüreğine basıp Şarkıların içinde bir ışık aradın mı ona dair Gecelerde gölge Ya da ne bileyim bir deniz kenarında Yakamoz bekledin mi Sen hiç yağmur tanelerini saymayı denedin mi Umutsuzluğuna umut ararcasına Ha unutmadan; Açlığın nasıl bir şey olduğundan haberin var mı senin Sen hiç şiir yazdın mı duvarlara bıçakla Kan renginde kenar süslerin oldu mu Defter yapraklarında Hayallerle konuştuğunu fark edip Önce kendine, sonra kaderine küfrettin mi Yoldan geçen insanları, otobüs duraklarını, Göçmen kuşlarını ve bir soluk alıp verişini Hiç düşman ettin mi kendine Sen hiç bağırarak uyandın mı Birinin adını haykırıp duvarlara Yankısına sevindin mi Sen hiç çiçek topladın mı veremeyeceğin birisine Kaldırım taşlarının soğukluğunu bilir misin Karın altında ellerin uyuştu mu Dağları delmeyi, ateşlere atlamayı Ne bileyim ölmeyi düşündün mü Ya da yaşarken hiç öldün mü Bir tren garında Gelmeyeceğini bildiğin bir treni bekleyip Ağlayarak eve döndün mü Sahi sen hiç ağladın mı Lafın kısası Sen hiç aşık oldun mu?
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © ALİ KEMAL AYGIN, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |