Avukatlar da bir zamanlar çocuktular herhalde. -Charles Lamb |
|
||||||||||
|
Onun nöbetleri bir hafta boyunca beklediğim günlerdi. O da hep bizim koridorda nöbet tutardı. Sizce tesadüf mü ? Ben öyle sanırdım. Benim duygularım bünyemi kötü etkiliyor. O zamanlar mideme kramp girerdi bir bakışla. O da bana sadece miden mi ağrıyor derdi. Bembeyaz gezerdim. Hiçbir sorunumu çözmezdi. En zor soruları bulur sıkıştırırdım, sonra bir gün branşının temelini sordum. O da biraz düşüneyim söylerim derdi. Sonra bir not verdi bana , o notu açıp okumak ömrümün yarısına bedeldi. Salak salak birkaç konu. Bende şimdi aynı branştayım hem de yanlış bilgi ama yıllarca sakladım o küçük notu, kalbimin üstünde kokusu var diye taşıdım. Aklıma geldikçe kokladım. Ondan bir parça almayı başarmıştım. Yeni yırttım asıl mektubu saklamam gerekirken, salak bir notu en değerli eşyalarımın arasında sakladım. Mektubu bir kez okudum iyimi çöpe attım. Sonra alırım diye çöpü toplayıp hiç üşenmeden aşağıya götürüp attım. Sonra gece aradım ama gece boşaltmışlar. O çöp bidonunun başında nasıl katıldığımı unutamam. Birleştirip saklayacaktım. Şimdi siz çok şanslısınız. Bu mesajlar olsaydı o zaman belki cesaret edip atardım. Ben şimdi ölümü bekliyorum. Sadece Sana Kavuşa Bilmek İçin.!
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © fırat, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |