Herkes cennete gitmek ister ama kimse ölmek istemez. -Joe Louis |
|
||||||||||
|
Ruhunuzun saklandığı o derin kuyudan çıkın artık. O ölümden beter çaresizlik, o içinde hiç ışık olmayan Hüzün insede göğün hiç bilinmedik yerinden, ayak basın unutulmuş yeryüzüne. Devran gibi dönün. Suskun bir geleceğin tam ortasında, sevgi çığlıkları atın. Uzaklardaki anlasın sizin geldiğinizi. Bahar edasında açsın çiçekler. Mavi bir gökyüzü, deli bir rüzgar hediye edin kendinize. Coşkunuzun şahididir tabiat an ve an. Hiç korkmayın yanlızlığın ölüme giden damarından. O heyecan, o duruş, o bakış, o hiç bitmeyen fırtınadır sizi ayakta tutan. Ve nefes aldıkça anlaşılır, Hayatın, hayatın, hayatın. Nereye gittiyseniz oradayım ben. Sırtınızı döndüğünüz yerin tam karşısında gözünüzü diktiğiniz yerde. O beyaz tüller gibi savrula savrula, kelebek kanadı gibi ince ve narin, denizin öfkesinde kaybolmuş bir hayalin, avuçlarımdan kayıp giden garip bir hayalin, ormanın kuytusuna sinmiş bir hayalin, yağmursuz bir akşamda yüreğime yazdığım o hayalin. Hayalin, hayalin, hayalin. Şimdi, nerden geldiğini bilmediğim, bir ömür gibi, ömrüme ömür gibi, buğday öğütmeyi bekleyen diri bir değirmen gibi, yani doğduğun gün gibi, yani karşılaştığımız o gün gibi, avuçlarımdan kayan özlediğim hayat.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Engin Maniş, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |