Doğallık sahip olunan değil, kazanılması gereken bir erdemdir.
-Cervantes |
|
||||||||||
|
bildim .... sıcak çökmüş , kan ter içinde, boşalır umutlar kızıl tenınden asvaltın kirli dumanları yapışır ayaklarına yolculuk başlamazdan evvel... bir otobüs garında aniden yalnız olduğunu anlar insan terler yanağından boşaldığı zaman bir duru kaçıştır nereye gidilecek bellidir aslında durağın adı bellidir :nokta nokta saat 9:30 ankara peki ya bilmediği vakit nereye gideceğini insan bir otobüs garında yani o zaman yalnız olduğunu anlar insan bakacak bir gök bulamadığından bulut çökmüş Ergani'den bu yana ve kayalıklara kurulmuş evler otantizminde başlar yolculuklar yaşayan kimdir bu evlerde bu çorak toprakların insanları neler görür ki düşlerinde diye kemirir beynini sorular , mesela şu tarla ortasında duran çocuk ne yapar ki mutlu mu ki ya da arkadaşlarıyla en cok sevdiği oyun hangisi acaba bununda var mı ki oyuncu olmak gibi bir hevesi... bin türlü soru geçerken dimağından merak dolu gözlerle bakar ya çevreye anlam veremedi mi bir de ikide bir kafasının çarptığı pencere camının söylediği türküye ritim tuttuğunu sandığından yalnız olduğunu anlar aniden susar çaktırmadan hep bir şeylerden kaçar ya insan hep acı çeker yanında bir kimseler olmadığından, ya da sevgi sözcükleri uğurlarken söylenmiş, ya da mendil... çıkarır da bakar resmine iç geçirişini gizleyerek herkeslerden usulca, özlediğinin farkında olaraktan yalnızlığa dair itiraflar başlar hiç utanmadan aniden dışarı bakerken bir otobüs camından bir yolculuk esnasında yalnız olduğunu anlar anılar denizine düştüğünü anladığı zaman ... gitme diyeni bulunmadığından yolculuklarda tükenir bazı hayatlar bir duru kaçıştır aslında kaçarlar kendilerine mesken gönüller bulamadıklarından ...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © mavituy, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |