Avukatlar da bir zamanlar çocuktular herhalde. -Charles Lamb |
|
||||||||||
|
Ah be gülen gözlüm, gül yüzlüm Gülistan'da buldun bir an kendini Yaşı dayanmış otuz beşe Ne fayda bitanem ne fayda Keşke akıl yaşta olsa Yalan bakışlara dalıp gittin Koca bir yanlışın ortasına Aşkı oturttun Olmaz gülüm, olamaz Yuva yıkıp, yuva kurulmaz Boyuna posuna bakan adam sanır Aldanma güzelim aldanma Gözleri de sözleri de aldatır Bırak konuşsun bütün köy Olmadı dolasın diline tüm dünya Seni de onu da cümle alem tanır Yüreğin gibi gözlerini de Boğma kanlı göllerde Senin bu halin canımı acıtır Her acıda Derin bir sancı yüreğimde Acı çizgiler aksedince yüzüne Yeşile bürünür toprak gözlerin Ve Fırtınalar kopar yağurlar yağar Şimşekler çakar yeşilliğinde Sırılsıklam eder kederlerin Söyle şimdi gül yüzlüm Her yağmur sonu beraber Kuraklanmadık mı? Hiç korkmadık ıslanmaktan Sen yanımda ol yeter Yıkamaz beni hayat denen canavar Demez miydin Yanındayım can dostum yanındayım Namerdin sözleri aşk diye düştü yüreğine Ah be gülen gözlüm, gül yüzlüm Gerçeğe kapadın gözlerini Lodos çarptı doğruları yüzüne Sessizliğin melankolisi sarmasın Bağır, çağır, ağla, kır, dağıt Susma gül yüzlüm n'olur susma Haydi dök içini bana Bilirsin ne olursa olsun kırılamam sana Şunu da unutma Şahit olamam Kendini zindanlara atışına Göz göre göre Atamam kör kuyulara Evet gül yüzlüm tutan yok seni Git şimdi o namerde Gidersen ben olmayacağım Tüm sevdiklerin gibi gideceğim ben de Herkesi herşeyi bırak bir kenara da Birazcık saygın varsa kendine GİTME GİTME GÜL YÜZLÜM...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © İn My Dream, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |