"Gülün dikene katlanması onu güzel kokulu yaptı." -Mevlana |
|
||||||||||
|
siz tam bir sürtüksünüz lütfen bölmeyin sözümü zaten bölünmüş ortadan kişiliğiniz nasıl? kim mi var kapıda kimse kim merak etmeyin,çalar çalar gider açmayacakmıyım? bacaklarınızımı,seve seve genç bayan bütün şehirdeki en kötü adam olmayabilirim ama en iyisi olarak isim yaptığımda söylenemez bırakın şimdi beni ne güzel sizden konuşuyorduk yaşınız yirmi beşti yanılmıyorsam asla unutamıyacağım güzellikte bir yüz sizinkisi kıymetini bilin yaşınızın çökmeyemi başladınız lütfen bırakın bu geçiş dönemindeyim bunalımlarını gerçi yakışıyor size oturun ayakta kaldınız açmısınız ya da içecek bir şey burdayız bu akşam Şimdi daha iyi peki söyleyin bana varmı bir sevgiliniz yağan kar gibi duruldunuz birden ah!işte bu çok güzel demek bendim son sevdiğiniz saçma!!! benim için bir sürtüksünüz siz darılmayın lütfen söyledim kapıdan girdiğinizde zaten felaketim oldunuz bir dönem ben sizi olduğunuz gibi kabullenirken demediğinizi bırakmadınız en yakası açılmamış cinsinden çocukluğuma yordunuz davranışlarımı bir ruh bilimci kisvesiylen bunlar değil benim derdim ya da gece boyunca söyliyeceklerim bir,rakamdır benim için bir siz,bir ben biricik sevgilimdiniz sıfırı yanına koyup neydi çoğaltmanın gereği projelerde kullanılır matematik ama doğru birer projedir erkekler sizin için doğrusu tebrikler,güzel taktik temelden çekeceğiniz tuğlayı hep bilirsiniz ya da baştan koymazsınız yerine ki;devrilsin en ufak bir sallantıda konuştukça nefretim büyüyor size karşı lütfen susmayın öyle birşeyler söyleyin buradayız dedim ya bütün gece sevişmek istersiniz belki hoşumuza gider her ikimizinde kırıcı olmayın lütfen herkes kadar pis biriyim bende ayrıca doğru yapıldığında pis bir şeydir zaten seks düşüne durun içkinizi içerken devam ediyorum ben bahsetmeye sizden Seviyorsunuz zor kadını oynamayı ve bunu çekinmeden söylemeyi şanssızlığınız,denk geldiniz benim gibi basit birisine anlamanız gerekirdi başından akıl vermeyi seven bir kadın olarak nasıl olduda veremediniz kendinize bu akılı başarınız kaçınılmazdı oysa biliyordunuz en başından hem tatmin oldunuz hemde kazanan sonunda diz çökmek gerekir önünüzde silin o göz yaşlarını lütfen makyajınız akıyor yüzünüzden hem kandıramazsınız artık beni biliyorum,geri dönmek değil niyetiniz vicdanınızın sesi,bulandıran zihninizi pişmanlık değil sizinkisi benden betersiniz bu konuda emin olun sakınmak ve kaçınmak öğretilmiş size güvensizlik yangın merdiveniniz hoşunuza gitsede güzel sözler çiçekler,hediyeler,saygı ve sevgi biley taşında her zaman öfkeniz çelikten bile olsa kesmek için iradeleri güzelliğiniz karşısında boyun eğdirmek varken yüzlercesine sizde haklısınız yetinmek niye bir tanesiyle kusurları kesilip biçildiğinde üç,bilemedin dört aylık ömrü var her birinin sizinse koca bir hayat önünüzde tabi,buyrun sağ tarafta banyo iyice yıkayın yüzünüzü Uzun kaldınız banyoda iyisiniz umarım piç ettim gecenizide alışık değilsiniz sanırım hafta sonları oturmaya evinizde canınızı sıkmıyorum inşallah inanması güç söylediğinize aksine hoşunuza gitti demek nedir allahaşkına hoşunuza giden söylermisiniz bana acı çekiyor gibi görünüyorsunuz ondan olsa gerek merakım yoksa yargılamak değil amacım yanınıza oturmamı istermisiniz sarılmak istersiniz belki benimde hoşuma gider doğrusu evet daha iyi böyle başınızı koyabilirsiniz omuzuma görüyorsunuz ya hayat bu işte bütün insanların sözünü ettiği oysa yemin etmiştim bu gece boğazınıza çökmeye.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © deniz pirili, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |