Sorularla dolu bir kitap... hiçbir zaman eksiksiz olamaz. -Robert Hamilton |
|
||||||||||
|
bana hayat veren ışığım, yağmurum, nefesim, bir ömür sen vardın, olacakdın derken, ne çabuk bırakıp gittin bu kadar erken. Geceler, ah uzun, sensiz geçen uykusuz geceler uzanıp yatağıma daldım mı hülyalara, gözyaşlarım sel olur, dinmez bilmem niye? nerdesin ey sevgili, neredesin diye....... ayrılık yarı ölmekmiş, o alevin bağrımda yeri, ben böyle sensiz olurum deli, nerdesin ey sevgili.............. içimde kim var bir bilebilsen, sen hep ordasın, kalbime girsen. ben sana uzak değilim artık, aslında ölüm kadar yakın... ellerim, dudaklarım, bedenim kısaca ey sevgilim , ruhum seni istiyor eskiden olduğu gibi. hani başını göğsüme koyar uyurdun ya, gel artık gel............. uykumu değil seni seyretmeliyim bu bitmeyen serseri sabahlarda. bitsin artık, bitsin bu ayrılık yetmez mi daha? sensiz hiç anlamı yok ki bu hayatın çiçeklerde koku tükenmiş, güneş artık eskisi gibi ısıtmıyor, kısacası canım sensiz bu dünya çekilmiyor. yaşadıklarımıza dair ne varsa elde kalan, bitmesin, yitmesin asla diye, geliyorum yanına, sen gelmesende tut ellerimi artık sımsıkı, bırakma beni ölüm bile tat aldı seninle, kavuşmak istiyorum delicesine, ölümde olsa SEN varsın diye.............
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © ebru sever, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |