"Gülün dikene katlanması onu güzel kokulu yaptı." -Mevlana |
|
||||||||||
|
Ben bambaşka… Sahildeki gülüşmeler gelir kulağıma Senin sesini seçerim içlerinden Kahkahan boyar kopkoyu gecemi beyaza Kız kulesi daha fazla yakar fenerlerini Dalgalar çırpınır, Sen farkına varmazsın seni seyrettiğimi İçerken demli çayından bir yudum. Eski bir anın gelir de hüzne dalarsın bir an Belki hiç tanımadığın birine anlatırsın anlamsızca… Bankları değiştirmişler şehrimde Oysa ne çok anılar vardı onlarda Ne büyük aşklar Ve yitik sevdalar Bir depoda kül olmayı bekliyorlar İçim burkulur Bakamam Yahya Kemal’in şiirlerine Hiç birinde izler yok Yıkanmamışlar daha gözyaşları ile… Hala yatmamış çiçekçi kadınlar Ellerinde yalan sevdaların çiçekleri Aşıklara deyip satarlar Çiçekler ağlar Ben duyarım, Gece duyar. Titrer aşkı uğruna toprak altında yatanlar Susarım… Evlerin ışıklarının aksi düşer denize Siyah eteklerini toplar sahildeki masalardan, Birkaç balıkçı kalır denizin ortasında Şen kahkahalardan bihaber. Müzik sesi dağılır kulaklarımda Anlamsızlaşır sensizliğin seslerinde…… Gözlerim arar seni, ellerim arar Sen Yazılmamış bir şiirin son dizesinde Okunmamış bir kitabın son sayfasında Gizli kalmışsın… Ve bir tarih atamamışım sana bu bilinmeyenlerde Rengini seçemiyorum bulunduğum yerden Yoksa en sevdiğim siyah mısın Usulca geceme giren… Daha tanışmadı buselerim senle Ellerim Bilmedi yumuşaklığını Ya da nasır tutan parmaklarını. Dokundun mu göz yaşlarıma Bakabildin mi göz bebeklerimin içine Düşündün mü hiç beni Bilmem kaçıncı çayını yudumlarken Yaşadığın başka aşklarda? Dostum geceler En sıcak örtüm, ya da en serin Gene ölüm geliyor aklıma İçimi delip yakıyor Toprağın altının üstünden farkı ne? Orada da sen yoksun, burada da Bak çiçekçi kadın bir yalan sevdaya daha verdi Hem de en güzel çiçekleri Ahhhhhhhhhhhhhhh! Bu gece yıldızlar başka ay bir başka Ben Ben bambaşka…
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © AYTEN KARAKAŞ, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |