Dilerim, tüm yaşamınız boyunca yaşarsınız. -Swift |
|
||||||||||
|
Açar çiçeğini baharda, sanki bize güler gibi. Bir insan ki, Ağlar hep doğumunda, oysa hanın başında. Bir ağaç ki, Büyür tohumdan fidana, sanki Bismillah der gibi. Bir insan ki, Koşar oynar onunda, herşey mübahdır ona. Bir ağaç ki, Dökülür yaprakları dalından, sanki tövbe eder gibi. Bir insan ki, Kaldırır yumruklarını yirmisinde, dağlar benim dercesine. Bir ağaç ki, Bekler yağmurları hazanda, sanki sabreder gibi. Bir insan ki, Başlar kaçmaya otuzunda, yakalanır hep doluya. Bir ağaç ki, Salınır meyvesi dalında, sanki şükreder gibi. Bir insan ki, Alınır semeresi kırkında, bir de olsaydı farkında. Bir ağaç ki, Hışırdar yaprakları seherde, sanki zikreder gibi. Bir insan ki, Fısıldar duyguları ellisinde, duymaz olur her seferinde. Bir ağaç ki, Uzanır dalları semaya, sanki dua eder gibi. Bir insan ki, Titrer elleri altmışında, gücü kalmaz kaldırmaya. Bir ağaç ki, Eğilir gövdesi rüzgârda, sanki rükû eder gibi. Bir insan ki, Bükülür beli yetmişinde, ancak rükûda gibi. Bir ağaç ki, Tutunur kökleri toprağa, sanki biat eder gibi. Bir insan ki, Tükenir bedeni ahirinde, artık mezardır bir ağaç gölgesinde.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Coşkun Ege, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |