Dünya hiçbir padişaha kalmadı, sana da kalmayacaktır. -Nizamî |
|
||||||||||
|
Oturduk masaya sessizce Ben ve mantığım ,işte ikimizdik sadece Bu akşam uzlaşacaktık Sevdiğimiz içkileri de koyduk Damak tatlarımız bile ayrıydı, Ben O'nun sevdiğini koydum kadehime O kim mi?Bir parçam diyebilirim sadece Neyse... "Hadi başla" dedi sertçe, kızgındı besbelli Çarçabuk resimleri döktüm masaya Bak işte biz varız dedim, o ve ben işte Beraberiz , bak ikimizde gülüyoruz Mutluyuz işte, inanmıyorsan bak gözlerimize Bakmadı bile resmimize,"geçmişte kaldı "dedi Gözlerim donuklaştı Gerçeği gör der gibi yaşları akıttı yüreğime Sonra... Hatıralarımızı başladım anlatmaya Yaşadıkya o kadar dedim, sende bizimleydin. Dinlemedi bile. Anımsamayı reddetti Seni özler diye belki, Kimbilir ,belki yoksun diye artık Şimdi olmadığın gerçeğiyle yüzleştirdi beni "Yalnızsın işte şimdi" dedi "masada sen ve ben varız sadece" "Gerçeğin bu işte" diye haykırdı Tebessüm dondu yüzümde Rüyalarımı anlatttım ona bir çırpıda "Bilinçaltınla yaşıyorsun onu,uyandığında tek değilmisin "dedi Anlamıyor işte bir parçam olduğunu.... Seni özlediğimi.... Unutmanın kolay olmadığını.... Anlatamıyorum bir türlü.... O da haklı, yoksun ki artık! Senin yokluğunda akan gözyaşlarımı Silen o oldu hep Yoruldu zair her defasında aynı şeyleri söylemekten Başka ne yapabilirdim ki onu inandıracak Gerçeğin yalnızlığın dedi her tutunduğum dal için. Doğruydu aslında... Geçmişti artık yaşanmışlığımız. Kalkalım dedim usulca , mağlubiyetimi kabullenip Benim başım eğik, o ise mağrur Bizden kalan geriye ,dağılmış resimler , iki kadeh ve yaşanmışlığımız O kadar işte.....
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © emine turgut, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |