..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Bir gün karşıma biri çıkacak ve bana: "Herşey olması gerektiği gibi olmaktadır, efendim" diyecektir. -A. Ağaoğlu, Yazsonu
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Roman > 1. Bölüm > Gülçin Latifaoglu




24 Temmuz 2006
Dolunay  
Gülçin Latifaoglu
Bir dünya düşünün gördüğünüzün hayal, söylediğinizin yalan, tattığınızın ise zehir olduğunu. Bir yazlıkta akşam yemeğinde başlayan altı arkadaşın sırlar oyunu bir süre sonra içinden çıkılamayacak düğümlere neden oluyor. Her biri toplum içerisinde saygın bir mesleğe sahip bu kişilerin, yıllar yılı herkesten gizledikleri şaşırtıcı, utanç verici geçmişlerini kimliklerini açıklamadan gözler önüne sererken, oynanan oyunda hangi geçmişin kime ait olduğunu, geçmişte yaşadıkları ip uçlarında saklı gizli yönleri ile bulabilecekmisiniz? Okuyacağınız kitap, yıllar yılı sırlarını eşlerinden ve birbirlerinden gizlemiş altı kişinin heyecan verici açıklamalarını içeriyor.


:AIGD:
Ne zaman birlikte top oynayan bir baba oğul görsem, ne zaman babasının elinden sımsıkı kavramış bir baba oğul görsem, ne zaman yan yana bir baba ve bir oğul görsem, içimin alev, alev yandığını hissederim.

Bu yangı her zaman ufak bir kıvılcım ateşi ile başlar ve önünü alamadığım büyük bir yangına dönüşür.

Bize dokunmasını, sevgiyle kucaklamasını, bizimle birazıcık ta olsa vakit geçirmesini, başımızı dizine yaslayarak televizyon izlemeyi, sofrada oturup sohbetler etmeyi, parkta birlikte gezinmeyi, hafta sonları futbol oynamayı, birlikte yüzmeyi, birlikte gülmeyi, birlikte içmeyi, birlik olmayı ne kadar isterdim bilemezsiniz.

Ne var ki bu insani, olağan, herkesin hayatın akışı içerisinde aile olmanın kaçınılmaz sonucu olarak yaşadığı, isteklerimiz, ulaşılması imkansız birer arzu olarak kaldılar.

Oysa ki ne babamla yan yana, ne kol kola, ne de bir arada olamadık. Babamla, ancak babasız zamanlarımızın bize yüklediği, hiç tamamlayamayacağımız noksanlığı gidermek için çabaladık durduk. Neyle, nasıl gidereceğimizi bilmeden, yollarımızı seçemeden. Karanlıkta mum ışığı ile iğne aramak gibi bir şeydi bizim yaptığımız. Her aydınlattığımız noktayı anında karanlığa gömerek, nafile çırpınmalarla, bulamadığımız iğnenin acısını nihayetinde tenimizde hissederek.

Annem... onu anlatmak, babam kadar olmasa da yaşadığım hüznün alevini körükleyen bir rüzgar misali, sıcak, yakıcı bir esinti yaratıyor yüreğimde....


Dolunay/ Küçük bir alıntı.



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Gülçin Latifaoglu kimdir?

Şu ana kadar üç roman ve çok sayıda kısa öyküler yazdı. Romanları GEÇMİŞİN GÖLGELERİ, YAŞAYAMADIKLARIMIZ ve son romanı DOLUNAY.

Etkilendiği Yazarlar:
Her tür yazarın kitabını okurum


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Gülçin Latifaoglu, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.