Kurguyla gerçek arasındaki ayrım, kurgunun mantıklı olmak zorunda olması. -Tom Clancy |
|
||||||||||
|
açılmaktır .. yakaladığım her karede. Her yüzde, her ayrıntıda ve yaşama dair herşeyde başka başka kapılar yakalarım. Bazen kareler ardarda geldiğinde hikaye değişir. Ya bir yunusun karnında yeniden doğarım ya da bir martının kanadında gizli sessiz bir çığlık olurum. Kareler yeni hikayeleri; hikayelerse beni doğurur. Bense her hikayede yardımcı öğe olurum; kareleri kapılara, kapıları yaşamlara dönüştüren… Yürekli doğurgan bir kadındır fotoğraf karelerinin her biri; yaşamının tam ortasına doğurur çocuklarını…Aynalar arkasında beklerler denizlere açılacakları günleri. Aynalarda hayatın silüetidir onlar, hayat onların yüreğinde mavi derinliklere haykıracağı günü bekler. Her haykırış bulutlarla birleşir ve her yağmur çığlık çığlığa doğurur hayatı yeniden. Bir mevsim dönümüdür yaşanan tüm bu ritüelller. Her dönümde sancılar daha da artar ve daha da kutsallaşır haykırışların bulutlarla birleşmesi. Her birleşme bahara eş aşkı doğurur; aşk .. hayata kardeş olur, hayatın kardeşi aşk sevgilinin yüzünde, aşk sevgilinin derinliğinde can bulur. Fotoğraflar; sevgilinin aynada tutsak yüzüdür, fotoğraflar; yıllar önce bitmiş sevişmelerinin bugüne ve yarına taşınan anılarıdır. Sevişmelerinin izini aynalarda saklayanlar açılır denizlere ve her biri derinliğe bırakır kendini ; bir dahaki mevsim dönümünde bir yunusun karnında doğmak özlerini yaratmak üzere…
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Gül Fulya Akyol, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |