Dilerim, tüm yaşamınız boyunca yaşarsınız. -Swift |
|
||||||||||
|
Denize Düşmüş Ellerim Ellerimi denizine uzattım, bekleyiş makamındayım şimdi. Durgun mavilikler içinden çıkacak göz kamaştırıcı parlayışlara açıyorum gözlerimi. Bir sandal gezintisindeyken daldırdım ellerimi, kürekleri çekmeyi unutarak… Öyle maviydi ki sesin , bir masalı hatırlattı bana. Sonra deniz oldun, içinde boğulmak arzusuyla bıraktım kürekleri. Sadece ellerimi daldırdım , bir yakamozun ışıltısında gölgesini görebildiğim ellerimi. Denizin ne kadar dipsiz olduğunu ellerimle gördüm sonra . Ürperdim , masalı hatırladım yine, gözlerimi kapattım. Artık ellerin var dedim kendime , gördüklerine inanma devrin bitmiştir. Bir rüzgar esti ötelerden. Ellerimi yakıp geçti , çölden geliyordu sanki. Denize hicret etmiş bir kervanın yolcusuydu. Türküsü yakıyordu tüm denizi. Bir zaman sonra bir dalga çarptı kıyısına ellerimin. Ellerimden kalbime bulaşmış tüm kirleri aldı götürdü. Oysa ellerim hep denizdeydi, suyun maviliğinden görünmüyordu demek ki ellerimin esmerleşmiş beyazlığı. Bu masal uyutmuyordu beni ,tam tersi gittikçe açtırıyordu gözlerimi. Göremediğimi fark ettirince, beni , ellerime mahkum kılıyordu. Ellerim paramparça , kanlar içinde kalmıştı artık. Ya deniz bitmeliydi ya masal. Ne var ki masal bittiğinde , kürek çekecek ellerim de yoktu artık.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Eymen, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |