Yanlış sayısız şekillere girebilir, doğru ise yalnız bir türlü olabilir. -Rouesseau |
|
||||||||||
|
Oysa ne kadar ağlamadan durabiliceğimin hesabını yapıyordum daha geçen gün... Bugün ilk gözyaşım sanaydı. Mutluluk ve hüzün bir aradaydı... Eskilere,eskimeyenlere duyulan özlemi farkettim... Bugünlere gelebilmek için verilen mücadeleyi... Meğer neler yaşanmış herşeyden hebersizken yüreğim... İLK ŞAŞKINLIĞIM SANA GÖNLÜM... Suskunluğuna,hırsına,habersiz akan gözyaşlarına... Gülümseyişinin altında yatan ağlamaklı tavrına... Dalıp gittiğin anlardaki masumluğuna... Kaderin tuzağına... Ben neler yaşadım aslında dercesine bağıran bakışlarına... Asla umutsuzluğa kapılmamana... En umutsuz anda bile,hırsını ortaya koyuşuna... İLK ÖZLEMİM SANA GÖNLÜM... Gözlerinin bugün bir farklı oluşuna... Ellerinin,dudaklarının,SAÇLARININ... İlk özlemim sevincine... Artık önemli bir derdin olmayışını bilişime... Mutlulukla yenilikleri bekleyişine... İLK GÜLÜMSEMEMDE SANA GÖNLÜM... Senin o içten gülümseyişine... Işıl ışıl gözlerine ve samimiyetine... Hayallerine, bundan sonraki çok güzel günlere.. Mücadelenin muradına erişine... İLK KADEHİM SANA GÖNLÜM... Sabrına hayran kalışıma... Hayranlığım şükürü unutmayışına... Şuana kadar bastırılan duyguların hepsine... Sevmene... SON KADEHİMDE SANA GÖNLÜM... Koskoca yaşanmamış iki seneye... Gözyaşının dinişine... Aşkının yüceliğine... Bekleyişine... Bugün kadehlerimin hepsi yalnızca SENİN şerefine...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Özlem Ünder, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |