..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
En tatlı sevinçler, en hiddetli kederler sevgidedir. -Pearl Bailey
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Yaşam > Berfin Toprak




15 Mayıs 2006
Söyle Nerede?  
Berfin Toprak
güldüğüm gün yeniden seveceğim insanları... (teşekkürler güzel insan...)


:BICG:
Nerede başlamıştı hikâye belleğimdeki tüm harfleri yitirdiğim yerde mi? saçlarının sarısı mı odamı aydınlatan yoksa şu zavallı lambamı? Korkmana gerek yok bileli değil henüz bıçağımın keskin yanı. Nerede başlamıştı hüzün? Sağ bileğindeki sargıyı güvercine benzettiğim yerde mi? hani sen güldüğün gün yeniden sevecektin insanları. Ben mi kaybettim gülüşüne giden yolları yoksa sen mi unuttun sevmeleri. Nerede başlamıştı yalnızlık? Beni sana getiren trenin soğuk demirlerinde mi? yoksa hala kanıyor dediğin yaralarında mı? Nerede başlamıştı yağmur? Senin gözlerindeki bulutta mı? Benim anlattığım masalda mı? Henüz bilmiyorsun üstelik bir şiirden çıkıp geldiğimi. Nerede başlamıştı yaşamak amaçlı yapılan intihar? Senin iki kalem bir kâğıt evinde mi? yoksa benim lal kalmış dillerimde mi?
Ama isteseydin dilsizde sevebilirdim ben seni. Nerede başlamıştı yaşam? Parmağına minik bir kuş kondurduğum yerde mi? saçlarının tellerinde mi? ya da isminin şiir olduğu şehirde mi? nerede başlamıştı suskunluk? Yeni bir alfabe bulduğun yerde mi? yoksa sol tarafında mı? Bozulsun diye bu sessizlik alkışlıyorum kuşları, kedileri, seni, hayalimdeki martıları. Söyle Nerede başlamıştı…


.Eleştiriler & Yorumlar

:: bulut
Gönderen: serkan sönmez / Balıkesir/Türkiye
19 Temmuz 2006
merhaba öncelikle şunu dile getireyim yazdıkların(hepsini okudum) kafamda dağılmış bulutları biraraya getirip şimşekler çaktırdı ve yağmuru yağdırdı beynimin tıkanmaış danarlarına...çünkü ben bulutları severim... yaşının üstünde bir ufka sahipsin.herhalde etrafından şikayetin var bir parça. belki de sadece yazdıkların öyle... yazma gücünü kaybetmemen dileğiyle... çünkü yazıtlar yeraltındaki madenleri besleyen elmas taşları gibidir.

:: bulut
Gönderen: serkan sönmez / Balıkesir/Türkiye
19 Temmuz 2006
merhaba öncelikle şunu dile getireyim yazdıkların(hepsini okudum) kafamda dağılmış bulutları biraraya getirip şimşekler çaktırdı ve yağmuru yağdırdı beynimin tıkanmaış danarlarına...çünkü ben bulutları severim... yaşının üstünde bir ufka sahipsin.herhalde etrafından şikayetin var bir parça. belki de sadece yazdıkların öyle... yazma gücünü kaybetmemen dileğiyle... çünkü yazıtlar yeraltındaki madenleri besleyen elmas taşları gibidir.




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Şairsin Saçlarımda [Şiir]
Yaramaz [Şiir]
Gelişin... [Şiir]
Yenildin Ey Hayat... [Şiir]
Söyleyeceklerim Var... [Şiir]
Günaydın [Şiir]
Mış_ Lı Zamanlar… [Şiir]
Şiir ve Sen [Şiir]
Gitmek [Şiir]
Deli Güncesi [Şiir]


Berfin Toprak kimdir?

edebiyat=hayat


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Berfin Toprak, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.