..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Matematiğe, yalnızca yaratıcı bir sanat olduğu sürece ilgi duyarım. -Godfrey Hardy
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Düşler > Semra Şener




3 Mayıs 2006
Yıldızlar Barışı  
Semra Şener
yıldızlar olmalı benim hikayemde


:BCIE:
YILDIZLAR BARIŞI

Yıldızlar olmalı benim hikayemde . Herbiri parlak ve renkli. Canı sıkılınca insanın ona bakmalı ve sıkıntısı gitmeli. Parlaklığıyla insanın sıkıntısını çekip yok eden ; yerine mutluluk , neşe veren yıldızlar olmalı. Üşüdüğünde içini ısıtmalı sıcaklığıyla; terlediğinde serinletmeli soğuğuyla. Bazen karanlık duygular sarınca insanı ,ışığıyla aydınlatmalı. Hafifçe sallanınca ses çıkarmalı. Melodisi ruhunu tazelemeli.

Öyle bir yıldız olmalı ki bu , dokununca seni de bir yıldız yapmalı. Yıldızlar çoğalmalı bu dünyada. Her evde bir yıldız olmalı. Hatta her odada, balkonlarda, çatılarda . İnsanlar bakınca imrenmeli. En güzel yıldız olabilmek için uğraşmalı. En parlak , en renkli, en mutlu, en neşeli, en sıcak , en soğuk ve en güzel melodili.

En iyi yıldız olabilmek için YILDIZLAR BARIŞI olmalı. Bütün yıldızlar toplanıp en iyi yıldızı oluşturmalı. En iyi yıldız aynı zamanda en parlak, en renkli, en çok mutlu eden , en neşeli, en sıcak , en soğuk ve en güzel melodili olmalı. Yıldızlar evrene yayılmalı.

Herkes bir yıldız olmalı. Herkes bir yıldız yaratmalı. Her yeni doğan yıldız olarak doğmalı. Doğmayanlarsa ölmeden önce bir yıldız olmalı. Bu dünyada yaşayan herkes birbirine dokunarak yıldız zinciri oluşturmalı. Ve en büyük yıldız en küçük yıldızlardan oluşmalı.

semra şener
2/mayıs/ 2006



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Yıldız Kaydı
Herşey Geçer
Daima Ayaktayım

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Sihirli Sözcük [Eleştiri]


Semra Şener kimdir?

Hayatın yaşamaya değer olduğunu düşünürüm hep. İyisi ve kötüsüyle. Paylaştıkça çoğalacağını herşeyin hayat dair.

Etkilendiği Yazarlar:
Hasan Eskil'in Köprüdeki Kadınlar Romanındaki uslubu çok güzel


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Semra Şener, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.