Kürtaj sadece kendileri bir zamanlar doğmuş insanlar tarafından savunuluyor. -Ronald Reagen |
|
||||||||||
|
ekmeği tuttuğum secdeye vardığım Allah'a açtığım elimsin Sen benim tutan elimsin! Sen benim her şeyimsin... Gözümsün; hakkı, hakikati aşkı, güneşi Zeytini ve Balığı gördüğüm gözümsün Sen benim gören gözümsün! Gözümsün... Işıl ışıl parlayan Bir noktaya dalan Gülen, ağlayan gözümsün Sen benim iki gözümsün! Sen benim her şeyimsin... Ayağımsın; Tüm yükümü taşıyan Ruhumun hamalı Gücüm, kuvvetim Her kapıdan ilk attığım sağ ayağımsın! Her şeyimsin sen benim... Kulağımsın; Ezanı, martıları Annemi, falcı kadını Yağmuru ve bülbülü dinlediğim kulağımsın Sen benim duyan kulağımsın! Aklımsın İyiyi, kötüyü ayırt ettiğim Hayra, şerre erdiğim Tanrıyı kabul ettiğim aklımsın Sen benim eren aklımsın! Sen her şeyimsin benim.. Zamanımsın; Katre katre çektiğim Hücre hücre hissettiğim An an yaşadığım zamanımsın! Sen benim zamana meydan okuyuşumsun Zamanı unutuşum Tek koca bir anda varoluşumsun Hem dünümsün unutamadığım, unutmak istemediğim Hem de bugünümsün Aldığım nefes gibi gerçek Sen benim yarınımsın Yarınlarımsın... Sen benim Olmazsa olmazımsın, O olmadan yapamadığım Onsuz bir anlam ifade edemediğimsin Her şeyimsin... Yitiğimsin, Ana rahminde yitirip Bu yaşımda bulduğumsun Buldukça yitirdiğim Yitirdikçe aradığım Tamamını hiç bulamayacağım yitiğimsin Sen benim aramaktan zevk aldığım yitiğimsin! Sen benim tek günahımsın İşlerken utanmadığım, kahrolmadığım Şeref duyduğum Hiç pişman olmadığım tek günahımsın Sen benim en beyaz günahımsın İnadımsın... Kötülüğe inadımsın, Sen benim saat sıfır dördümsün Uykuya, soğuğa Bitti biten sigarama Ve yalnızken yoklayan Kör şeytana direndiğimsin Sen benim yalnızlığım, kalabalığım Sen benim bütün tanıdığımsın Sabahımsın; huzur ve bereket dolu Mazlum, pak ve bakir sabahımsın Sen benim pazartesi sabahımsın Sevdamsın; Beni ben kılan Bana beni bulduran Aklımı başımdan alan sevdamsın Sen benim kara sevdamsın!! benim her şeyimsin... Meleğimsin; Bana iyilikler öğreten Müjdeler getiren Bana vaat edilen aşkı getiren meleğimsin Sen benim ak kanatlı aşk meleğimsin. Sen benim bebeğimsin.. Öpmeye doyamadığım Okşamaya kıyamadığım Tatlı dilli Güler yüzlü KOCA GÖZLÜ Nazlı bebeğimsin Sen benim e bebeğimsin Suyumsun.. Kanmadığım, kanamadığım suyumsun Sen benim suya heyecanlanışımsın Sarıldığım topraksın Soluduğum havasın Sen benim Yerim, göğüm Denizim, deryam.. Sen benim içim-dışımsın Sen benim KOCA GÖZLÜ yarimsin Diğer yarımsın Sen benim Tek bir şeyimsin Her şeyimsin.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Başar Murat EKİCİ, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |