Yaşamdan korkmayın çocuklar. İyi, doğru bir şey yaptınız mı yaşam öyle güzel ki. - Dostoyevski |
|
||||||||||
|
Bu sevda bitti Ayrılığı yüklenip ileriye yürümek gerekir şimdi. Başka yolu yok yüreğim alışmalısın yokluğa… Zaman geçmek bilmeyecek yüreğim her geçen an biraz daha büyüyecek acın. Yalnızların koğuşunda ellerim titrerken bir beyaz tel daha düşecek siyah saçlarıma. Ve sözcükler biraz daha anlamını yitirecek büyüyen sevdan karşısın da. İkimizde biliyorduk aslında sen bir gün zaten gidecektin. Kaçak zamanlar yaşıyorduk seninle Önceden yazılmıştı kaderi bu aşkın İmreniyordu herkes aldığımız tada Oysa bilmiyorlardı kaderi unutup birbirimizi yaşadığımızı Şimdi zaman dolmuş ve kader örmüş ağlarını. Sen gitmenin pençesinde bense sensizliğin koynunda direniyorum acılara. Tutup elinden çekip alsam seni yanıma diyorum ama düşüncem daha bitmeden duvar gibi dikiliyor önüme kader Gözyaşlarım çaresizliğe akarken sensizliğin ayazında üşüyen ellerimle itmeye çalışıyorum o duvarı Haykırıyor yalvarıyorum ne yazık ki ne söz geçirebiliyor nede sesimi duyurabiliyorum. Bu kadar da olmaz demeye çalışıyor ama diyemiyorum. Yalnızlığı bıktıran isyanımı bir sana duyuramıyorum. Bu nasıl adalet ki nefesim yüreğimden alındıktan sonra ben hala yaşıyorum. Bunun adı yaşamaksa tabi. Hadi zalim kader sonumu da yaz Aynı insafsız kaleminle yaz fermanı mı Sevdiğimi hayatımdan bir hamleyle sildiğin gibi varlığımı da sil yeryüzünden. Aynı acımazlığın olsun yüzünde Sakın sakın hüzünle değme gözlerime Tek kurşunla dağıt hayatımı Nefessiz yaşamaya çalışan yüreğimi ez geç Bu yalnızların koğuşunda senin adın geçmez kader Sen sadece yalnızlığı bırakırsın yüreğe Hiçbir yalnızlık daha can vermedi ellerinde Ey kader sen birde yüreklerden çaldığın nefesleri katarsın yalnızlıklara Hiç bitmesinler diye Alacağın olsun kader dünya durunca bitecek bu yalnızlığım Ve sonra sonrası yok Berabere bitecek bu yarış Ne ben nede sen üstün geleceksin. Tek farkımız sen kaç sevdalıyı ayırdığın için yüzlere tebessümle bakacaksın Bense o kaçak zamanların hesabını vereceğim. Alacağın olsun kader!!!
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Aysun Soyer, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |