Dünyada birbirinin eşi ne iki görüş vardır, ne iki saç kılı, ne de iki tohum. -Montaigne |
|
||||||||||
|
Alınız küflenmiş gül yapraklarınızı Ve veriniz surelerimi….bana aittir. Birleştirip kutsal bir kitap yapacağım Bir kutsal…bir dünyevi Bir gökten…bir sefil Bir küfür…bir rapsodi Okuyunca ahmak kulu olacaksınız efendiliklerin Esrarım yanık sayfalarımda…dipnotum yoktur çok defa! Bir Mehmet Akif gürlerse Hakkıdır Hakka tapan.. eşzamanlı ezanla Geceden bozma sabahçı teslimiyetlerim olabileceğinden ………..kusura bakmayın!..........ölebiliriz! ilk sabah işine yarayacak her parçam bir sabah ben kadavra….uyanamayacağımdan (bebeğim) …..affedersiniz!……güledebiliriz. her an çekip gidebiliriz kıyamet günü geldi gelecek telaşlarıyla (bitemeyeceğinden) ve yaşamın şu telaşlı satır çizgileri biz o çizgilere yaslanan mütebbessim V harfleri buralarda gezişimiz iki yalın kalem darbesi öyle teslim ve o derece sesli…sessiz eziyetlerdeyiz o iki darbe… hep onları izlemekteyiz.. birinci iniyor akşam: Sanat, şan, ve ihtişam. İkinci gururlu çıkmakta diyerek: ……………kayıtsızdır söyleterek öldürecek sizi bütün ifşam! ve biz her an çekip gidebiliriz bir tek (e) ekleyemeden yanan ayetlerin tümünden (v)’ler çıksa da.. masum bir ve diyecektik ilaveli dileklerimize ilave, olmadı… Ruh halini anlıyorum Tanrı: …….sen seyrederken sadece; biz ölüp ölüp dirilecektik!
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Doğan Deniz, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |