"Denemeler"de gördüğüm şeyi Montaigne'de değil, kendimde buluyorum. -Pascal |
|
||||||||||
|
her defasinda yaklasmak icin cabaladiginiz Kücük bir ucurtmaya kaptirip elinden kacirdiginiz hayalleriniz. Geceleri uykunuzdan ansizin uyandiginiz, uykularinizin bölük bölük oldugunu, gelecekte veya gecmiste yasattiginiz sevgiliye ait hayallariniz. Baslayipta yarida biraktigniz bir dantel gibi islediginiz hayalleriniz vardir. Hep durur bir kösede acmaya kiyamazsiniz görürler diye belki utangac bir halde belkide korkak hep biryerlerde yasamak istediginiz yasayamadiginiz hayallariniz vardir. Bir güvercinin gagasinda, ufak bir zarf icinde yasattiginiz anilariniz , ve hergün tekrar canlamasini istersiniz. Bikmadan usanmadan izleyeceginiz bir film gibidir. Saclarinizla ördügünüz hayallariniz vardir, zenginlik yada fakirlik arasinda kurdugunuz köprü arasinda gidip gelen hayalleriniz. Belkide yastiginizin altindadir birgün degerlenecekler diye. Sarip oksayamadiginiz, öpüp koklayamadiginiz belini saramadiginiz hayalleriniz vardir kimbilir belki bir gün dediginiz. Özlemlerinizin, kiskancliginizin arkasina sakladiginiz hayalleriniz. Kapi calindiginda gelecekmis gibi aksam oldugunda gidecekmis gibi, her an size dokunabilecekmis gibi hayalleriniz vardir. Gözlerinizden damla yagmur olup süzülen hayalleriniz, sevgiyle yogurdugunuz ümitle süsledeginiz ve önemle korudugunuz hayalleriniz beklentisi icinde yandiginiz, Dualarla, yakarislarinizla gökleri inleten hayalleriniz vardir Ve olacaktir Ozaman bu hayallerini gerceklestirmek icin neden okadar süre bekliyorsUnuzki?
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © zerrin dizdar, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |