Özgür insan, denizi daima seveceksin. -Baudelaire |
|
||||||||||
|
Yakışıklı Şirin'i görünce başlıyor kalpler atmaya Güm güm güm ramazan davulcusu mübarekler Şirin Baba, Şirin Baba ne zaman uslanacak bu gönüller Aşçı Şirin kabartma tozunu kafasına döker Şirin Şirin, şirince güler Her sabah dik dik bakar Gargamel Ne de güzel gidiyor ekmek ve karamel "Sevgi"li Şirin sevgiyle başlar güne Gene Huri Şirin onun moralini bozacak mı ne Deniz Şirin'in başında eser kavak yelleri Nesi Şirin ise pek takar ÖSS'yi Nesi Şirin'in nesi şirin be Git gide yaklaşıyor ÖSS Bir yol varmış kalpten kalbe İyi de kiminkinden kiminkine Süslü Şirinler gezer kozmetik mağazası gibi Sıra sıra peşlerinde aşık erkekleri Onlarında bellidir aslında niyetleri Şirin Baba, bir ara onları adam etmeli Gargamel kendini Şirin Baba sanır Eğer o da şirinse şirinler ne olmalıdır Tembel Şirin bile bu duruma ayaklanır Sap samandan işte böyle ayrılır Türkücü Şirinler habire türkü çığırır Köyde çalan müziğin ritmi dumçık dumçıktır İsmail YK "Neredesin?" diye bağırır Moderen Şirin "Where are you?" diye ağlanır Öküz Şirin içmiyor vişne suyu Kötü kokuyor lağım için açılan kuyu Aptal Şirin soruyor birsürü soru Yok mu soruları cevaplayacak Allah'ın bir kulu Aşık Şirin damdan dama dolaşır Kimi sever aklımız karışır Şirinin teki kedi gibi yılışır Aslında insanlara sevmek çok yakışır Hava kararınca şirinlerin uykusu gelir Herkes evlerine yönelir Tren gelir, hoş gelir Odaları boş gelir, limi limi ley...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Deniz Şahin, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |