..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
İnsan gülümsemeyle gözyaşı arasında gidip gelen bir sarkaçtır. -Byron
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Sevgi ve Aşk > Gizli Duygular




16 Mart 2002
Canımsın  
Gizli Duygular
Seninle başladım yaşamaya, seninle veda edeceğim.


:BDFC:
Bugün farklı, bugün yaşanması gereken tüm duygularla yüklü, bugün en coşkulu ve aynı zamanda en yalın halimle sana geliyorum bekle! Gururu bir yana bıraktım, acıyı, sitemi ve nefreti, sadece sana özel ve sadece çepeçevre sen olan duygularım yanımda. Bugün baktığım aynalarda seni, yürüdüğüm yollarda ellerini, dinlediğim şarkılarda sesini hissediyorum, bugün herşey çok farklı, sanki bende atıyor yüreğin ve ben senin bedeninde yaşıyorum.
Bugün gözlerimi ilk açışımda sabahın aydınlık yüzüne, gülümsedim biliyor musun?
Masmavi gökyüzünde gözlerini, güneşin penceremden içeri giren aydınlığında yüzünü gördüm birkez daha. Değişen hiçbirşey yoktu, ne sende, ne de bende bıraktığın sevginde.
Bugün, yeniden yakalayacağım hayatı, biryerlerde bıraktığım sevgime, mutluluğuma sahip çıkacağım. Bugün sil baştan yaşayacağım, güneşin sıcak yüzünde sıcak, sımsıcak duyguları ve sana adadığım yarım kalmış anıları. Ne varsa senden kalan hepsini serdim odamın her köşesine, resimleri, kurutulmuş çiçekleri ve mektupları. Hepsini sana getireceğim, sonkez, birkez daha yad edip anıları, hepsini yanına gömeceğim. Saatler, seni benden alan gecenin o ıssız ve karanlık anını gösterdiğinde yanında yer ayır bana, tüm güçlü duygularım ve bende kalan sen gibi, sende kalan beni, sana getireceğim.



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın sevgi ve aşk kümesinde bulunan diğer yazıları...
Seni Sevmeyi Seviyorum

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Her Bitiş Yeni Bir Başlangıçtır

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Keşke Hiç Büyümeseydik [Şiir]
Her Nefeste Bir Adım [Şiir]


Gizli Duygular kimdir?

_

Etkilendiği Yazarlar:
_


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Gizli Duygular, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.