Her gün yeniden doğmalı. -Yunus Emre |
|
||||||||||
|
kıpırda....yavaş...yavaş/bırak kendini...kıpırda içini eritsin güneş/sonsuzluğa devam lavantaları hazır et birikecek anılara …unutma minik düşlerini sırtlamış …yol al bitmek bilmeyen boşluklara oklar sıkılsın yüreğine tik taklarında saatlerin sil izlerini dünlerden …kaldır at ıraklara zor unutmak isterken hep hatırlamak sürüp gidiyor özlem nihayetsiz öykülerde ortalama bir sevda yetmiyor yüreğe tutsağı olmak …yanmak …kavrulmak lirik bir şarkıda yittiğince yitmek …ağlamak ağla…ve son damlayı tut/ağlama renklerin karmaşasını al içine…siyah bir düşün içinde kaybol çakırkeyif günlere taşı ölmeyen umutlarını koynuna al akşamlarında …beni lacivert bir çizgi çekilmiş gözlerimde sensizliğin hırçın dalgaları dumanların ardında yüzünü göremiyor olmaktan bitkin ışıkları kapatan eller şimdi nerelerde aşk şarkılarımda kara bir leke rollerin dağıtımında kaçırdığım son uzun bir sessizliğin içinde çakılı çivi hıçkırıklarımın engellediği sözlerim gözlerimde/gözlerim uykusuz gecelerimde kan kırmızı maviye tutkunken siyaha bulanmış yüreğimde birikenler/usulca kabaran öfkem ne kaldı bilinmeyen bitişlere doğmamış bir çocuğun günahını yükledi tanrı omuzlarına eskiler biliyorum şimdi çok gerilerde ruhsuz bir isyanın son çığlıklarında gizli çaresizlik içimde ölen her renkte senin zalimliğin/nasıl olduğunu asla bilemeyeceğim senli günlerin kayboluşunda yiten güneş *“love is never to say you are sorry”/işte bu…asla ama asla küllere dönüşse de yaşadıklarım alevleniyor tekrar Anka gibi öyle çok ki lavanta kokusu anlar eskimesin diye ertelediğim tüm sözlerim şimdi kabarmış göğsümde rüyalar çalıyor kapılarımı…açan yok/sensiz hiçbir şey açılmıyor ilmeklerini sımsıkı at kader/boynuma dolanıyor ördüğün ağ noktasız bir aşka koyulan nokta/direnişlerde duygularım bitişlere ertelemediğim iki söz çağlıyor hep yüreğimde seni büyütüyor sensizlik gün be gün içimde…kızıl bir yaş süzülüyor gözlerimden…eskiler artık gerilerde *Aşk asla pişmanlık duymamaktır. (Love Story'den bir alıntı)
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Atilla Güler, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |