Hiçbir şey yaşam kadar tatlı değildir. -Euripides |
|
||||||||||
|
Kapısının önüne geldiğinde durdu sırtını duvara dayadı, kapıyı açtı merdivenlerden çıkarken pantalonunun düğmelerini çözdü, odaya girdiğinde postallarını bağcıklarını gevşeterek attı ayaklarından, sonra pantalonunu çıkardı. Küçük ve rutubetli odanın bir penceresi sokaa bakıyordu bomboş ve sessiz, önünde iki saksı birisinde boş toprak diğerinde papatya su verdi onlera kana kana. Elbiselerini olduğu gibi bırakıp kahverengi boxer'ıyla terasa çıktı, hafif aralık olan kapıyı itti belki inanmayacaksınız am bu esnada hava çoktan karamıştı bile ve tatlı bir esintidenizin güzel kokusunu yaymakla meşguldü.Artık renginin ne olduğu belli olmayan bir koltuğa oturdu.Çok önceden koltuğun üstünde unuttuğu ve kapağında hiçbir görüntü kalmamış kitabı yana itti.Kitabın ne olduğunu hatırlamaya çalıştı ve anında vazgeçti.Başını arkaya yasladı, gökyüzü hiçbir büyük şehirde görülemeyecek kadar çok yıldızla kaplıydı.Kahverengi boxer'ı esintiyle kıpırdandı. Tam küçük bir sahil kasabasında uzun ve sıcak bir günün ardından kahve falına bakan kızı ve anlattığı sönmüş yıldızlara ait hikayeyi anımsamaya başlayacaktı ki, içi geçti ve drin bir uykuya daldı. Sokağı hala bomboş ve sessizdi artık karanlık da.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © özgür bağdu, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |