Tarihten öğreniyoruz ki tarihten hiçbir şey öğrenmiyoruz. -Hegel |
|
||||||||||
|
22.07.2005 tarihinde “google.com” adlı arama motorunda “Oflu Hoca” sözü arandı. Bu söz ile ilgili 903 sonuç çıktı. Yahho.com sitesinin arama motoru 27.07.2005 tarihinde arandı. 19700 site veya link sayısı çıktı. Bu sonuçların olduğu sitelerde gerçek manada “Oflu Hoca” ile ilgili birkaç site linki çıktı. Google.com’da çıkan diğer 900 site ve Yahoo.com’da belirlenen 19700 siteden girilebilen 500 civarındaki sitede “Oflu Hoca” fıkraları ve animasyonları olarak Ofluluğu, hocaları kötüleyen olumsuz içerikleri kapsamaktadır. Bunlar genelde “Oflu Hoca” ağzıyla küfürlü ve müstehcen konuşmalarıyla “Oflu Hocaları” kötülemektedirler. Çünkü “hoca” denince akla genelde “Oflu Hoca” gelmektedir. Yüz binlerce hoca içerisinden birisinin yaptığı olumsuzluk “Oflu Hoca”lara mal edilmektedir. Üstelik Oflu Hoca animasyonlarıyla tanınan kişinin Ofluluk ve hocalıkla ilgisi olmadığını basın yazdığı gibi “http://www.baskentsozluk.org/git.asp?baslik_id=5909” adlı sitede adamın bir belediyede çaycılıktan kovulma biri olduğu yazılıdır. “Oflu hoca” olarak “google.com” ve yahoo.com sitesinde yapılan taramalar sonucunda “Oflu Hoca” ile ilgili ortaya çıkan bazı internet siteleri ve linkleri aşağıdadır. www.secretspy.net/flashs/eSalak-Oflu_Hoca02.htm www.secretspy.net/flashs/eSalak-Oflu_Hoca01.htm www.eglendir.com/karisik.php www.askyeri.net/oflu.hoca.animasyon.htm www.askyeri.net/oflu.hoca.htm www.cafeterya.com/oflu.hoca.asp www.keyifli.com/oflu.hoca.htm polat.tripod.com www.fikra.gen.tr/ index.php?sayfa=mail&catid=19&fikra nedir.antoloji.com/oflu-hoca www.realist.web.tr/arama/?nedir=oflu+hoca – www.trlist.gen.tr/uye.php?id=1230 www.eglendir.com turkyurdu.org/oflu.hoca.asp www.masaustum.net hareketli.kartlar.sitelerimiz.net/ofluhoca.html www.tiryakim.net www.tiryakiyiz.biz www.uap-maharlika.com/sinirsiz/354index.html www.ebilisim.net/ www.tr100.net/Championship.Manager-8393.html www.lovemove.com/komik_animasyonlar.asp www.technodizayn.com/iletisim.asp heifer.utopo.com/hefeweizen.html www.resourcecars.com/download/636dosyam.htm www.tatlisesnet.com/eglence.html www.neyokki.com/eglence/flashfilmler/filmler.htm www.hirbo.com/index2.php?option=com_ content&do_pdf=1&id=26 www.oynasana.com/forum/m242547/5 www.tiryakim.net/iddaa.html www.koskomik.com www.komikhane.com/anim.html www.kingsmencustomtailors.com/bedava/676indir.html www.kingsmencustomtailors.com/bedava/902indir.html turkyurdu.org/laz.hoca.asp www.mahsen.net/turksims2.htm www.cafeyurt.com www.besturk.net/ www.troyun.info stu.inonu.edu.tr/~tvural/mp3.html www.dir.gen.tr/fikra/top_random_jokes.php?jtype=random www.abdera.com/html/arsiv.html http://www.abdera.com/html/arsiv.html www.ktu.edu.tr/webalizer/search_200506.html www.askyeri.net/oflu.hoca.animasyon.htm www.zoka.org/fikra.php?kategori=10 www.geocities.com/freewilltr/populer.html www.hirbo.com/index.php?option=com_ content&task=blogcategory&id=12&Itemid=12 www.turkchatim.com www.ozguler.net/ - 70k www.ozguler.net/index.php 07manyak.tripod.com gokhan_pekbey.sitemynet.com www.macellan.com/showthread.php?goto=newpost&t=334 mavinokta.com/mavinokta/rehber http://www.banabak.de/banabak_info3/oflihoca.htm www.fikra.gen.tr/ index.php?sayfa=mail&catid=19&fikra_no=198 www.realist.web.tr/arama/?nedir=oflu+hoca hareketli.kartlar.sitelerimiz.net/ofluhoca.html www.duslerdunyasi.com/ www.tiryakiyiz.biz www.masaustum.net www.lovemove.com/komik_animasyonlar.asp www.technodizayn.com/iletisim.asp www.lovemove.com/komik_animasyonlar.asp www.likoglu61.ag.vu/s72712.html www.dopdolu.net/search/oflu.hoca1.asp sexbox.web1000.com/fikralar/fikra4.html www.sevdik.net/ucretsiz.nokia.melodi.htm formalite.8m.com/belalti_fikralar.htm tr100.com/arama/Mp3 Bedava Fenerbahçe Beşiktaş Galatasaray Oflu Hoca www.toplist.turkalemi.de/statistik/search_200506.html eglence.siteleri.siteleri.org/anilar.html my.cep.sitesi.org/logolari.html telsim.mycep.siteleri.org/gorusme.html www.ktu.edu.tr/webalizer/search_200505.html www.lafci.net/oflu.hoca.animasyon.htm www.odtusozluk.org/getir.asp?k=h Oflu Hoca animasyonunu ilk çıkaran kişi kimdir? Oflu Hoca animasyonunu ilk çıkaran kişi için bir internet sitesi şöyle yazmaktadır: “zamanında belediyede çaycılık yapan, daha sonraları yönetimin değişmesi nedeniyle işine son verilen, bu olaya sinirlenen, mahkemeye dava açan, davada kaybeden, el mi yaman bey mi yaman deyip kaset dolduran, aslında imam falan olmayan kişi - turuncu lehhen - ula hakkı, hasan - cuma günu diyruk - pey namaz çocuklarınıza - küçücük bir zuhurda - tan, meytan ,sabak, ... ve telefunken”
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © haşim albayrak, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |