Hiçbir şey yaşam kadar tatlı değildir. -Euripides |
|
||||||||||
|
adım atılmaz çamur deryaları…ortalık balçık nefesi tutulmuş akşamüzeri şarkılarında düşlerin yılgın yorgunluğu ıslak kaldırım taşlarının çağrısında seyrediyor hayat kısa çubuğu çektiğinde kaybolmuş ümit lacivert derinliklerinde okyanusun batık bir gemi ağır aksak gidişlerin gelişlerinde kapalı yollar ruhuna sarmış hicranı şarkıcı haykırıyor direnişlerin de kırılır direnci ak döner yavaştan karaya…lekeli gündüzler kırık yüreklerin inleyişlerinde dönüyor dünya iğdiş edilmiş her sevinç yenisini doğurmaz artık Leman teyzenin ördüğü kazağın kaçan ilmeği iç sıkıntılarına vurduğun sebepsiz sebepler tırnaklarınla kazıdığın her saniye/boşlukta lime lime olmuş dingin hırçınlığın suratsızlığı ikilemler hiç bitmiyor ömür sürüp giderken kara bir patik ördü kader ağının yanında alnının ortasına yazılan yazıda kan vardı limanlara giren gemilerin kayıp rotasında durmaksızın esen fırtınanda söylendi son söz ıskalanan ne çok şey vurdu tokadını yüzüne dinmek bilmeyen tınısı yüreğini dağlayan türkünün üşüdüğün her akşam üzerine örtülen yorgan nerede şakayıkların kokusunda ilan ettiğin aşk loğusa şerbetinde sunulan sıcak tatlılık ellerine sürülen bu kara niye ritimsiz çalan müziklerin karmaşıklığı sinmiş insafsız bir sürek avında özlem nihayetin başlangıcı yaklaşıyor gün be gün mor menekşelerin narinliği düştü düşlere ardından dökülen damlalar içildi kadeh kadeh viran olmuş sevdanın yıkıntıları arasında ismin yazılı bir şiir yakıldı şöminede sessizce kilitlendi kapı içerde bir başına…yapayalnız!!!
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Atilla Güler, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |