..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
İnsanlığı tanımak insanları teker teker tanımaktan kolaydır. -La Rochefoucauld
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Sevgi ve Aşk > Rüyam




22 Aralık 2005
İç Hesaplaşma  
Rüyam
Yasak Aşklar yaşamak insan açı ve karmaşa getirir


:BJBD:
06.11.2002

İç Ses:Salakmısın kızım sen. Hala ne diye inat ediyorsun neyi zorluyorsun neyi riske atıyorsun? Ne istiyorsun belamı? Bu gidişle bulacaksın belanı valla. Bitti diyorsun iki dakka sonra arıyor ve adamı kızıştırıyorsun. VAZGEÇ
Seni önemsemiyor ve ciddiye almıyor. Bunu sen kendinde biliyorsun , başkasından duymaya ihtiyacın yok. Valla ne şanslı herif. Sen de ekmeğine yağ sürüyorsun.

Kadın:Evet Bunları biliyorum. Ama onu istiyorum. Onunla yaşadıklarımı istiyorum . ne yapayım. Hayat geçip gidiyor ve ben bu nimetlerden yararlanmak istiyorum.

İç ses:Evet oda senin sunduğun nimetlerden yararlanıyor. Seni kullanıyor kızım uyan.

İç Ses:Sen bu arada az kalsın – zaten böyle giderse bir gün olacak- dimyata pirinçe giderken evdeki bulgurdan oluyordun hala akılanmadın. SALAK.

25.11.2002

İç Ses:Hala salaksın.Bok vardı dimi o mesajı atacak. Ne oldu. O sana cevap vermedi. Niye işine öyle geliyor . Sen onun hayatında bir şey ifade etmiyorsun.Evet güzel seks , güzel yerlerde yemek yemek , hoş muhabbet , dirty talks ... EEEEeeeee.Bunlar senin için özel ya onun için. ????HİÇBİRŞEY

Kadın:Bunu biliyorum.Bunu beynimin enson noktasına kadar biliyorum.Manyakça bir şey oluyor ve sanki gerçekler yokmuş gibi oluyor. Gerçekler yokmuş gibi....................

İç Ses:Bakınca ne hissediyorsun? Onu istiyorsun. Onunla yatmak istiyorsun ilk önce sonra? Sonra insanoğlunun doymak bilmezliği ile herşeyi istemeye başlıyorsun. Onunla tatile gitmeyi ,yemek yemeyi , sinemaya gitmeyi.

Kadın:Hayır, bunları istemeyi çoktan bıraktım.Sadece zaman zaman nasıl olurdu acaba diye düşündüğüm oluyor.

İç Ses:O sana açık açık söyledi kızım. Seni aramıyacak , özlemiyecek. Seni istemiyor. Sorunları olan birini hiç istemiyor.Adam elini sallasa ellisi.

İç Ses:Zaten duygular yoktu ki. Sadece senin için vardı bir aralar sen de onları öldürdüğünü söylüyorsun. Ne kadar doğru bilemem ama...?????

İç Ses:Ya diğeri? Onu napacaksın?Ne düşünüyorsun?İlerde canınını açıtacağını hissediyorsun değilmi?

Kadın:Evet. Birşeyler seziyorum ama adlandıramıyorum ne olduğunu. Ya ben ne isteddiğimi biliyormuyum yaaa.

İçSes:Senin sorunun bu işte. Ne istediğini bilmemek.Bilip istememek.



17.02.2004

İç Ses:Hep çelişkiler hep çelişkiler. Kızım valla 2 sene geçmiş. Biraz olgulaşmışsın ona karşı galiba. Beraber geçirdiğiniz muhteşem tatil buna sebep olmuş olabilirimi acaba...? Ne muhteşem günlerdi değilmi? Hep olmak istediği yer . Açık deniz , sen ve o. Yapayanlız . Unutulmuş koylar. Rakı , şarap , balık... Muhteşem ama her güzel rüya gibi bitti. Ve bir daha aynı rüyayı görmek o kadar zor ki..!!

Kadın:OFFFF.....Kabullenmek o kadar zor ve o kadar kolay ki...!!!

İç Ses:Evet herzaman olduğu gibi çelişkiler. Düzene girmeyen hayatımda çelişkiler hep olacak herhalde yada bir şey olacak ve bitecek şak diye.....


25.08.2004

Keşke herşeyi bilgisayarda siler gibi delete tuşuna basarak silebilseydik. Hayatımızda olamasını istemediğimiz şeyleri... Yada düzeltmek istediklerimizi back space lerle geri gidip düzelterek yaşanmasını sağlasaydık. Her şey ne kadar kolay olurdu o zaman değilmi?

Hayatımdan çıkmasını isterken , bir yandan kaçıracaklarıma yanıyorum. Ama diğer yandan da zaten kaçıracak bir şeyin yokki , hepsi hayal ve yalan diyorum. Bu yalanı yaşamak için ısrar ederken diğer yanda gerçek olanı kaybetmek var.

Dün gece gözyaşlarıma engel olamadım. Neden olduğunu bilmeden ağladım. İçimden öyle geldi. Nedeni yok tu. Yani belirgin bir nedeni yoktu.

OFFFFFF OFFFFFFFF


21.10.2004

Ama aslında bir daha tatsızım. Bir şeyler oluyor gibi geliyor. Bir şeyler bitiyor. Ne olduğunu bilmiyorum. Ama sanki yapmak zorundaymışım gibi yapıyorum bazı şeyleri. Hep son bir kez diyerek erteliyor , öteliyorum zennedersem kaçınılmazı.

Keşke gözümün önünde olmasa. Keşke başka yerlerde olsak......Aptalca keşkeleri söylemiyor olsam.....

Ya bu kadar sıkıntı içinde kafam bir de bununla meşgul oluyor. İnanamıyorum kendime valla...



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Şizofren Balık


Rüyam kimdir?

Merhaba, Ben 72 kuşağından bir çalışan kadınım. . 33 yıllık hayatımda bir sürü inişler çıkışlar yaşadım. Yılların birikimi bende yazılar olarak dökülüyor. Bu güne kadar hep okuyucusuydum İzedebiyatın. Artık yazarı olmaya karar verdim.

Etkilendiği Yazarlar:
tüm Rus yazarları özellikle Dostoyevski , ayrıca Marquez, Proust, Woolf, Orhan Pamuk, Oğuz Atay


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Rüyam, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.