Her gün yeniden doğmalı. -Yunus Emre |
|
||||||||||
|
Kaçmak düşerken korku dolu gecelerin göğsünden Hayat adına kuşandığın hevesleri yolla bana Yolla ki Yeni bir dünya yapayım sana Kirpiklerim çırpınır Çocukluktan kalma yaşlar ile Zaman esti dağ ardından ve büyüdük Her şey büyüdü Kuytu bir ağlamaydı çocukluk Gece de bıraktık Ve büyüdük Bağır be çocuk Kül olmuş yangınlar girdabından çıkarıp düşleri Haykır yaşanacak yarının gülen yüzüne Suskunluğun vurdu yorgun akşamlar hüznünü Bağır çocuk Çınlasın kulaklar Çınlasın yer – gök Çınlasın ……… Yoksa güneşe çelme takmak derdinde misin Bir haylazlık sırasında Gülmelerini ıslat Islıkla, söv. say Ana – bacı hayata Gülmelerini ıslat ama Hangi ayazın somurtmasıdır ellerinde ki Tutsak düşmüş şafak Kucak aç yarına Bugün sahte suratlar Bugün kalabalıklar kalleş Eyvallah gayrı bana Eyvallah çocukça Bakma yaraların çıban vermesine Bakma küstah kahkahalara Savur saçlarını deli dolu Durgunluğa inat Kıvılcımlarını saklı tut bakışlarının Nazara gelmesin umutlar Ver elini bahara Ey çocuk Gülmelerini ıslat Yol olsun sevdaya Yaşamak adına kuşandığın hevesleri yolla bana Yolla ki Yeni bir dünya yapayım sana… 21/10/2005 - Kartal İmdat Özcan Not : Bu şiir ortak şiir çalışması kapsamında kendi kullandığım dizelerden doğmuştur...Bu çalışmada yürek yüreğe veren tüm dostlara teşekkür ederim...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © İmdat Özcan, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |