Bir deliyle aramda tek bir ayrım var. Ben deli değilim. -Salvador Dali |
|
||||||||||
|
nefes alacak yer yok biraz kırgınlık biraz kapris yüreğimin davetsiz konukları.. alıp başımı masallara gidiyorum külkedisinin hayalleriyle, masumiyetiyle seviyorum seni, gece 12 oluyor, ben yine gerçeğe dönüyorum elinde ayakkabım yerine yüreğim kalıyor bırakma sevgilim.../... masallar mutlu sonla bitiyor.. kasvetli bir hava çıkıyor gökyüzüne indiriyor tüm yıldızları gözgözü görmüyor derken, yıldızlar gözlerin oluyor.../...gözlerin ayrılık.. sebepsizce sarıyorsun beni iliklerime kadar işliyor senli bir nefes huzursuz bir dokunuş, ellerin saçlarımda dur sevgili dokunma ellerin ayrılık.../...ayrılık bana dokunuyor.. dilin damağına yapışık birşeyler sızıyor dudaklarından geveleyip duruyosun aklın karışık konuşma sevgilim.../...ağzından ayrılık kaçıyor.. şehre bir yağmur yağıyor ben özür diliyorum tüm ıslananlardan gözyaşlarım yanaklarımda durmuyor suç ne senin ne benim, yerçekimi bu.. anlıyorum bitmeye yakınken herşeyi iç çekişlerimin son soluğu bu bir tarafı yalnızlık tutuşturulmuş yakamda yüreğim ağzımda dur sevgilim kapat gözlerini gözlerin ayrılık bakıyor.../...sen bana bakma.. şehir uykuya dalıyor, bense ayrılığa... uyanmadan git şimdi nefesim ayrılık kokuyor.. sen nefes..
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Dilek Eğri, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |