..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Tarih, hiçbir zaman orada bulunmamış kişiler tarafından anlatılan hiçbir zaman olmamış olaylarla dolu bir yalan. -Santayana
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Eleştiri > Türkiye > İmdat Özcan




14 Kasım 2005
Ne Mutlu Size Sayın Paşam...  
Atatürk'süz bir kuvvet planlayanlara ithaf olunur...Rozet minareye kılıf olmaz beyler...

İmdat Özcan


Abesle iştigal diye bu yapılana derler...Memleket can evinden vurulurken dağlarda söz sahibi olması gereken adamlar sıcak yataklarında yatarken...Tam bağımsız son Türk Devletinin kurucusunu bröveden kaldırma derdine düşmüşler...Olmadı Sayın PAŞAM...


:BFGJ:
   Değişimin yeni adresi , çağdaşlığın yeni oluşumu , gericilik düşmanlığına farklı bir yaklaşım..
   Tüm bunlar çalınmış minareye hazırlanmış kılıflardır…
   Anormaller tutumlar sergilemek adına elinden geleni yapmaya başladı sayın paşalarımız.
   Ama asıl olan çok kısa bir süre önce AB direktifleri çerçevesinde Andrew Duff: Parlamento Komisyonu Başkan Yardımcısı (İngiliz Milletvekili)
Alıntı:
‘Devlet dairelerinden Atatürk’ün resimleri indirilsin. Türkiye Avrupa’nın ortağı olabilmek için milliyetçi Kemalizm’le mücadele etmelidir. Bu eski liderin fotoğrafları kamu binalarından indirilmelidir.’
demişti ya.Aklım birden ona takıldı.Gerici olmamak için yapılan değişiklik ne kadar da uygun duruyor Sayın Paşam. Tam da bu söylemlerin ardından ATATÜRK ü bröveden kaldırmak yakışmadı TÜRK SİLAHLI KUVVETLERİNE. Rozet ile kapatılabilecek bir açık değil bu.Hem siz değil miydiniz Atatürk ve Laiklik denildiği anda kıyamet koparan.Bu ülkeyi Atatürk’ ün fikirleri ışığında koruyacağına yemin eden.
   Atatürk ne zamandan beri gericiliğin simgesi oldu ki bunu kaldırmakla gerici olmadığınızı kanıtlama gayretine düştünüz.
   Atatürk ün resmini başka kaldırmayı planladığınız yer, bölge, bröve, anıt vs. var mı acaba.    Gericiliğe bir son vermek için tüm ülkede ki resim ve heykellerini kaldırmayı mı düşünüyorsunuz yoksa ?

   Böyle bir yanlışın üzerine, böyle bir açıklama ne bulunduğunuz makama yakıştı, ne omzunuzda ki yıldızlara ne de TSK ne…
   Anlamadınız belki ama bu ülkede en güvenilen kurum sizin başında bulunduğunuz kurum, bu AB yaması hükümet, bu bölücü zihniyete prim verdiği sürece ülkemin dağları da taşları da size emanet. Biz TÜRK MİLLETİ tüm bunları sizlerden beklerken siz laf ola – beri gele laflar edip oturuyorsunuz.
   Ülkemin, Kara Kuvvetleri Komutanlığı ‘ nın, Türk Silahlı Kuvvetlerinin başka derdi yok muydu ?Yapılması gereken başka düzenlemeler yok mu ? Bertaraf edilmesi gereken hortlamış bir terör askerlerimizi kancıkça ŞEHİT ederken KKK nın görevi bröve değiştirip gericiliğe son vermek mi ?
   Yapılan bu yanlışı emrinizle düzelteceğiniz yere kendinizce beyanatlar da bulunup bu yanlışı doğru gibi bize kabul ettirme yolunu seçiyorsunuz.
Başınız göğe mi erdi Atatürk’ ü bröveden kaldırdınız da.

Ne mutlu size sayın Paşam artık gerici değilsiniz…
Yazıklar olsun bize Atatürk’ ü başımız üztünde taşımaya devam ederek hep gerici kalacağız…

Yazıklar olsun bize ki sizin attığınız çağdaşlık yolunda tek adım bile atamadık…


Ne mutlu size Sayın Paşam…


14/11/2005 - Kartal


.Eleştiriler & Yorumlar

:: he ve he
Gönderen: eylül / , Türkiye
8 Şubat 2009
müdür iyisin, okumayalı baya gelişme var.

:: asker dikkatimi çekiyor!
Gönderen: YETER ÖZHAL / , Türkiye
8 Ocak 2009
Akp yönetimi geldiğinden beri dikkatlice Askerleri izliyorum.Necmettin Erbakan hükümetin başına geçtiğinde,28 Şubat postmodern darbesini yapıp hükümeti düşüren asker gitmiş,yerine sinmiş,pısmış,susmuş bir asker gelmiş!Diyrbakır belediye başkanı Osman Baydemir ''Kürdistan''naraları atıyor,sözde aydınlar Ermeniler'den özür diliyor,TRT devletin kanalı Kürt tv açıyor,masum gençlerimiz Aktütün'de hunharca kıyılıyor ama asker hâlâ susuyor!!!Sadece Atatürk'ümüzün resmini indirmekle kalsalar ama sadece bununla kalmıyor hiçbir şey ne yazık ki!Sanırım 20 sene önce planları yapılan Türkiye'yi 7 parçaya bölme oyunları hakkaten tutuyor!Ve bizlerde aval aval sadece İZ-Lİ-YO-RUZZZ.




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Yazarın eleştiri ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Şerefsizliğin Daniskası...
Ne Özürü Ulan...
Bu Milet Bu Oyunu Bozar...
Hep Geç Kalıyoruz...
Prova - Kasyon...
Yol Yordam Öğrenin Biraz Kardeşim...
Bu Millet Bu Oyunu Bozar 2
Nobel'e Giden Bir Kestirme Yol Var...

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Sana Gel Demek / 3 [Şiir]
Tutsak Düşmüş Çığlıklarım Var... [Şiir]
Vurgun Buyruklar Dillendi Yüreğimde... [Şiir]
Zehir de Olsan Kal Bende... [Şiir]
Kendime Bağırıram... [Şiir]
Bir Sana Sevdalı... [Şiir]
Sana Gel Demek / 4 [Şiir]
Sustum / Çığlıklarımı Geceye Asıp... [Şiir]
Yaşamak Sevdaya Yakışır / Gün Doğacak... [Şiir]
Ben Direnirim Hayata / Şimdi Git... [Şiir]


İmdat Özcan kimdir?

delilikler kuşanırım karanlığın ortasında / ışığa diretirim âmâ olmuş yanlarımı / el uzatırım gökyüzüne / sırttan vurulmuşluklaradır kastım / çıban vermiş yaralar inadına. . .

Etkilendiği Yazarlar:
yaşanmış dünler ve yaşama planı yapılmış yarınlar...


yazardan son gelenler

bu yazının yer aldığı
kütüphaneler


yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © İmdat Özcan, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.