Ben geldiğimde o oturuyormuş.Sol tarafıma bir baktım ne göreyim.Ne görmüş olabilirim sizce? Hayatımda gördüğüm ikici güzel kız.Birincinin yerini hiç kimse alamaz.( o kadar emin olmamak lazım her an her şey olabilir) Bende tam ne zamandan beri hiç aşık olmuyorum diye düşünüyordum ki onu gördüm.Yanında bir erkek vardı.Rahat rahat bakamadım gözlerinin içine.Bir ara bir saat boyunca göz göze bakıştık. Tamam yirmi dakika, tamam tamam beş saniye boyunca doya doya baktım. Sonra yanındakine kafam takıldı. Erkek kardeşidir, eğer değilse bile ayrılmak üzere olduğu erkek arkadaşıdır dedim.Birazda olsa rahatladım. Ben normalde sağ ayağımı sol ayağımın üstüne atar sağ ayağımın diz kapağına doğru sol elimi koyar onun üstüne de sağ elimi koyup otururdum. Fark ettim ki oda aynı benim gibi oturuyor.Al işte sana birbirimiz için yaratılmışız demek için bir sebep oturuşumuz bile aynı.Ama uzmanlar farklı kişiliklere sahip olan insanların daha iyi uyum sağladığını söylüyor.Bana ne ban manyak mıyım arkadaş, o benim yanımda olsun buluruz bi yolunu. Benim kötü hatta çok kötü bir yönüm var.Mazoşist değilim buna eminim ama bu güne kadar hiçbir kıza ondan hoşlandığımı yada sevdiğimi söylemedim. Tabi karşıda ki bayan oda benden hoşlanmış olsa bile gelip söyleyecek değil.Haliyle bütün aşklarım-taş çatlasın şimdiye kadar dört tane olmuştur,tamam tamam otuzsekiz tane (tabi bu şakaydı)- hüzünlü bitmiştir yada platoniktir. Ne yapabilirim ki bende böyle bir insanım, yaradılış. Konuyu dağıtmayalım. Sondurak herkes indi.Aslında o benim tarafımdaki kapıdan inmeyi düşünüyordu ama yanındaki armut öteki tarafa yöneldi.(ya manyak mısın ha o kapı ha bu kapı ne fark eder sanki sonuçta ikisinden de aynı yere inilmiyor mu) Neyse indik.Bir ara önümdeydi, sonra bir baktım yok sanki uçup gitmişti. Melekti herhalde diyeceğim ama yanındaki de yoktu ortalıkta.Anladım ki bunlar kardeş.Nerden mi anladım.Böyle sorumu olur belki altıncı hissim kuvvetli. Sonra bedbaht bir şekilde otobüsüme bindim.Bir aşk daha böylece geride kaldı.Şimdi bana “hiç mi his yok sen de hani aşık olmuştun, hani hayatında gördüğün ikinci güzel kızdı” diyebilirsiniz.Ama ben unuttum demedim ki birkaç hafta daha bu gün geldiğim saatlerde gelirim benim çıktığım kapıdan çıkmadı diğer kapıların önünde falan dolaşırım- sanki bulsam bir şey söyleyecem- sonrada biraz acı çektikten sonra unuta da bilirim, unutmayadabilirim orası hiç belli olmaz.Yok kesin kardeşiydi yoksa erkek arkadaşının yanında cesaret edemezdi yada en azından erkek arkadaşı olsaydı kendi isteğiyle bakmazdı.Halbuki baktı.Yani baktığına eminim ben görmedim ama bakmıştır.Kesin bakmıştır.Bu günde şakacılığım üstümde son noktayı koyuyorum evet baktı.Bizzat ben gözlerimle gözlerini gördüm/Gözlerindeki gülüşü gördüm/Gözlerindeki gülüşü gördüm/bizzat ben gördüm/ bu şiir işini bir türlü beceremiyorum gerçi yazıyı becerebiliyor muyum oda şüpheli ama olsun.