"Hayranlığı o dereceye vardı ki; yere düştü ve kendinden geçti." -Fuzuli (Leyla ile Mecnun) |
|
||||||||||
|
Aşkın bana sabrı öğretti. Seni beklerken öğrendim ben sabır etmeyi. Seni bir kez daha görebilmek için yaşadım ben Bunca sene. Ve bir kez daha, bir kez daha öldüm ben Senin her gidişinde… Geçen yıllar çok yordu beni… Çok acılar çektim seni beklerken… Hasretin yıllarla harmanlanıp vurdu her gece Yüreğime… Sırılsıklam ıslandığım soğuk kış gecelerinde, Tek tesellim bir gün döneceğini bilmekti… Saçlarının rüzgarla valsini hatırladım da şimdi… Gözlerim ondan doldu yine… Yine içtim, o her zaman oturduğumuz bankta Sanki hemen gelecekmişsin gibi sabahlara kadar Bekledim seni… Rüzgar denizle harmanlanıp vurdu her gece Yüreğime… Sensiz geçen her gün Aynada kendime baktım da, Gün gün nasıl eridiğimi gördüm… Hastalandım yataklara düştüm. Doktorlar senin adını yazdılar reçeteye, Ama sen yoktun hiçbir eczanede… Hastalığım yaşlılığımla harmanlanıp vurdu Her gece yüreğime… Resmini yatağımın karşısındaki sıvası çatlak, Dökük duvara astım. Her saba kalktığımda gözlerinin içine bakarak Uyandım… Bakışlarındı çünkü beni hayata bağlayan tek şey… Bakışlarındaki eşsizliği sevdim ben senin… Resmin bakışlarınla harmanlanıp vurdu her Sabah yüreğime… Geleceğini öğrenip yollara düştüm… Seni aradım sokak sokak. Otobüs duraklarında bekledim saatlerce, Her inen yolcuyu sana benzettim Ama sen değildin… Umudum tükenmedi yinede, Bekleyeceğim seni daima heryerde…
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © ahmet, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |