..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Yaşamım boyunca, ondan birşey öğrenemeyeceğim kadar cahil bir adamla karşılaşmadım. -Galilei
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Öykü > Gerilim > Ali SEZER




11 Eylül 2005
Aldatma  
siz siz olun karınızı aldatmayın

Ali SEZER


bu gün çok yorgunum. aklımda binlerce tilki dolaşıyor. hava çok sıcak ve bunalıyorum. bunalımımın sebebi ise çok farklı. uzun zamandır cemil'in beni aldattığından şüpheleniyorum . gerçi kendisi düzenliydi. ama son bir yıl içinde çok farklılaştı. parfüm s


:AIHE:
bu gün çok yorgunum. aklımda binlerce tilki dolaşıyor. hava çok sıcak ve bunalıyorum.
bunalımımın sebebi ise çok farklı. uzun zamandır cemil'in beni aldattığından şüpheleniyorum . gerçi kendisi düzenliydi. ama son bir yıl içinde çok farklılaştı. parfüm sıkmadan çıkmıyor. yüzünde ayrı bir gülümseme vardı. ayrıca son zamanlarda benimle çok fazla ilgileniyor. hediyeler alıyor ve şüphelenmemem için benim cinsel ihtiyaçlarımı bile zamanında yerine getiriyordu. evleneli üç sene olmuştu. evet. kesinlikle aldatıyordu.

bu işi çözmeye karar verdim. köydeki akrabalarımın yanına gitme yalanını uydurdum.
burdan öok samimi bir komşumda kaldım. bir hafta tatil yapıcaktım sözde. Ama tek bir korkum vardı cemil in ihtiyatlı davarnıp kadını bir otele götürmesi idi.
ama Allahtan herşey istediğim gibi gelişti. ikinci gününde kadını getirmişti.
avat evden hemen hemen hiç çıkmıyorlardı. 4. günde ikisi beraber tabi ayrı ayrı bin adan çıkarak alışverişe gittiler.işte bu beldiğim fırsattı. eve kimseye görünmeden gittim.
Kadının adı necla erenkaya idi.kadının çüzdanında fazla bir para yok . ve bir resim vardı tahminen çocuğuydu. ama babasının kim olduğunu bilmediğine yemin edebilirim. ayrıca bir dikiş iğnesi ve bir kaç prezervatif vardı.bir çok depresyon hapıda verdı tabii ki. evet kesinlikle bu kadın gariban bir kadındı. Kocasının yakışıklılığı ve kültür seviyesinin onun içi önemli olmadığını anlamıştı. onun için önemli tek şey para. Tam bir hayat kadını sayılmasada bir nevi eğrelti gelin olduğunu düşünüyordum. kimlik bilgilerini falan not aldıktan sonra . dışarı çıktım. ve kimseye görünmeden tekrar arkadaşın evine gittim . Ertesi gün kadının mahallesine gittim .
benim fikirlerim tamamen doğruydu. Kadın hersene sevgili değiştiren yarı namuslu bir kadındı. kadına acıyordum. Allah biliyor ya bu kadınla kocamı bassaydım kocam evi terkeder.
beni beni boşardı. bende hiç bişeyi omayan bu kadın gibi ortada kalırdım.
Arkadaşım aysel de kocasını başka bir kadınla basmıştı ama olan yine kendisine olmuş kacası kendisini terk etmiş başka bir kadınla evlenmişti. Hayır bunun bana olmasına izin veremezdim. mükemmel planım beynim oluşmuştu. gferi dönüş yoktu.

Mükemmel plan :

önce arkadaşımın evinden ayrıldım. ona güvenim tamdı ama yinede işi şansa bırakmamalıydım.
Eczaneden bir şişe depresyon hapı aldım. onlar evden ayrılır ayrılmaz emen eve daldım.
bir kase ıspanak yapmaya başladım ve depresanların hepsini yemeğe boşalttım.
Daha sonra sonra yemeğibuzdolabına koydum. daha sonra yatk odasına gittim. yatağın altına saklandım. saatlerce onların gelmelerini bekledim. gelir gelmez sevişmeye başlamışlardı.
sanırım salondaydılar yavaş yavaş yatk odasına geçiyorlardı. yatğın üzerine çıktıklarında sinirden üzstlerine saldırmayı düşündüm ama hayır. cemil silahını çıkardığında ortaya çıkmalıydım. Tam cemil boşaldığı anda . daha erken veya geç yaparsam kolaylıka elimden silahı alabilirdi. vkorkunç hırıltılar çıkarrak boşalmaya başalamıştı. işte zamanı gelmişti.
sanki bir hayvan gibiydi. duygusuzdu. pantolonundan silahını aldım ve bağırdım. "SALONA "

cemil çok korkmuştu. hele benden böyle bişey beklemiyo olmalıydı büyük ihtimalle ağlıyacağımı falan düşünmüştür.Mutfak masasına oturttum ikisinide.
neden böyle bişey yaptığını onu çok sevdiğimi söyledim. o anlatırken dolaptan ıspanakı çıkaraıp yemesini söyledim. yiyordu ve bana bu işten paçamı kurtaramıyacağımı cezasının çok ağır olduğunu falan söyledi. yemeği bitirdi ve etkisi kendisin gösteriyordu cemil artık komaya girmişti . ikinci safhya geçebilirdim kadını cemilin karşısına aldım. ve bir kedi gibi titreyen kadını oracıkta vurdum. oradanda doğru köyüme kaçtım kimseye görünmeden.
ama hiç korkmuyordum. yarınki manşetler çoktan aklımdaydı. "Aldatan koca metresi tarfından parası için zhirlendi. fakat son anda kendisini zehirliyen metresini öldürmeyi başardı"



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Ali SEZER kimdir?

sıradan bir insan

Etkilendiği Yazarlar:
dan brown, la grange


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Ali SEZER, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.