..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
"Usun ve deneyimin aksaçlılarınki gibi, ama yüreğin masum çocuklarınki gibi olsun." -Schiller
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Yaşam > Kürşat Ural




24 Ağustos 2005
Aşk Yalancıdır,kalleştir  
Kürşat Ural


:BAJJ:
Başlarken sevdiği kadınına adıyor bütün yolculuklarını.


Savaşlar,limanlar,uğradığı kasabalarda ki arkadaşlar ve aradığı o şey.


Bir gecede neler olmuş neler.Bu konuda bende bir şeyler söylemek isterdim.



Mutlu değilim onun kadar.Aksine cesur ve bir o kadar korkak.İnsan değilim kendim kadar.Lakin onun kadar mutsuz ve keyifsiz.



Bakıyorum cebimdekilere.Kalanlar o kadar azalmış ki.Onu da kaybedersek vay halimize.Hadi kolay gelsin.Bütün her şey sevgiyle gelsin,sevgiyle gitsin .



İsteklerimizin benin yapım sürecinde karşımıza kurtulmaya çalıştığımız bazı engeller çıkardığı doğrudur, ancak öyle bir anlatmışsın ki isteklerimizi şaşırdım!Bütünüyle yok etmek!Kurtulmaya çalışmamız gereken bazı isteklerimizin bizi götüreceği olumsuzluklardır.Öyle bir söylemişsin ki olumsuzlukların bütünü isteklerimiz gibi algıladım ben.Yani senin anlatımından algıladığım isteklerimiz şeytanın kitabında yazılanların aynısıymış gibi.Olur mu öyle şey?


İstek ve arzularımıza bu kadar karamsar yaklaşma derim.Hayata olan bakış açımızı

karartmayalım.



Güvenilirlik insan erdemlerinden belki de en önemlilerinden.Ayrıca hayatımızda ki ilişkilerimizde de çok önemli bir yere sahip.Fakat ilişkilerin yoğunluğunda bu erdemimiz bile şekil değiştirebiliyor.'Güven duymak' dediğimiz zaman,arkadaşa,dosta,sevgiliye.Acaba bizim cephemizde neler oluyor.Neden insan böyle bir duyguyu hissetmek ister?



Kişilik tahlillerinde,ilişkilerin gelişiminde güvenilirlik önemli dedik. neden böyle?
yada nedir bunun ölçütleri?neleri önemseriz güvenirken?



Söylediklerinizin bir çoğuna katılmak olası,ancak 'dost biriktirmeyi unutmayı gerçekten anlayamadım.
Dostluk mutlaka özeldir,farklıdır,güzeldir.
"Uzun zamandır bir dost arıyorum."
-Öldü.
-Yalan söyleme.
İnsan birçok kişiye aşık olabilir.Aşık olduğuyla çok iyi dost da olabilir.Gerçekten dost olabilir mi?
Gerçek olandır.
Aşk yalancıdır,kalleştir.Bazen de çok sıcaktır.Üşütür.
-Dost her şeyi eritir.Elmasa da pırlantaya da benzemez.Değersizdir.Aşk gibi hep yalan söylemez.Doğrucudur.Öldürür.
Her neyse dediğim gibi
-var var
-Yaşıyor ve birlikte yaşlanıyoruz.Ölene kadar.




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Şiir Üzerine (2)
Şiir Üzerine (1)

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Geleceğin Sorgusu [Şiir]
Arka Sokaklar [Şiir]
İlk Defa [Şiir]
Uçurtmam Beyaz [Şiir]
Delinin Seyir Defteri [Şiir]
Deprem [Şiir]
Kendimi Bilen Birisi [Şiir]
Başka Yer [Şiir]
İntihara Cevabımdır [Şiir]
Zor Bir Ölüm [Şiir]


Kürşat Ural kimdir?

Artvin 1972 doğumlu. İlkokulu dördüncü sınıfa kadar Artvin, Ardanuç’ta, ortaokul ve lise eğitimini ise Gölcük'te yaptı. 1996 yılında İstanbul Üniversitesi İktisat Fakültesi İktisat Bölümünden mezun oldu. 1994 yılında kendi oluşturduğu bir grup arkadaşı ile KARINCA adında öğrenci gazetesi çıkardı. Daha sonra yine bağımsız olarak oluşturduğu bir grup arkadaşıyla BENGİSU Şiir Topluluğu'nu kurdu. Toplulukla birilikte İ. Ü. Öğrenci Kültür Merkezi Edebiyat Kulübü'ne üye oldu. BENGİSU edebiyat dergisini ve yine bu dönemde aynı toplulukla birlikte BENGİSU Şiir adında kitapçık çıkardı. Edebiyat kulübü olarak İstanbul Üniversitesi, IV. ve V. "Edebiyat Şenlikleri"ni gerçekleştirdi. Başlangıcından beri KARINCA gazetesinin ve BENGİSU Edebiyat dergisinin Genel Yayın Yönetmenliğini yaptı, Yayın Kurulunda yer aldı. 1996 yılında özel bir radyoda "Geceleyin Bir Koşu" ve "BENGİSU Şiir" programlarını gerçekleştirdi. 19 Temmuz 2003 de evlendi. Şimdilerde www. livane. org adresinde yayın yapan Livane Kültürün Editörlüğünü yapmakta. Kurumsal yayınlara içerik, yayın danışmanlığı ve online editörlük yapmaktadır. Ayrıca kültür, sanat ve aktüel içerikli program ve gösteri hazırlamakta ve özel bir radyoda “Livane Kültür Güncesi” isimli kültür sanat programını da hazırlayıp sunmaktadır. Özel bir şirkette Satınalma Uzmanı olarak çalışmaktadır.

Etkilendiği Yazarlar:
.


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Kürşat Ural, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.